Companii Lifestyle

Biz Italia: Parteneriatul cu brandul Natuzzi demonstrează că există și oameni loiali în business – Camelia Șucu, fondator ClassIN

18 feb. 2022 2 min

Biz Italia: Parteneriatul cu brandul Natuzzi demonstrează că există și oameni loiali în business – Camelia Șucu, fondator ClassIN

Reading Time: 2 minute

Soarta profesională a adus-o pe Camelia Șucu în legătură cu brandul Natuzzi în urmă cu 27 de ani, în 1995. De-atunci încoace, parteneriatul s-a consolidat, astfel că România a devenit pentru producătorul italian de mobilier nu doar o bună piață de desfacere, ci chiar centru de producție pentru Europa, alături de fabrica din Italia.

Cum se explică această rezistență în timp, ne-a dezvăluit Camelia Șucu, fondator ClassIN și partener Natuzzi în România.

În scurt timp după ce a aflat de Natuzzi, undeva în 1994, a urmat în scurt timp deschiderea unui showroom cu mobilierul producătorului italian pe Șoseaua Ștefan cel Mare din București. ”Românii nu știau și nu-și imaginau că există așa ceva, iar marketingul companiei italiene, fondată de Pasquale Natuzzi și dezvoltată ca un puternic business de familie, era atunci „200 de modele în 400 de culori”. Absolut impresionant comparativ cu ceea ce exista pe piața din România, își amintește Camelia Șucu.

„Această relație de business, între mine cu echipa mea și echipa Natuzzi, demonstrează că există și oameni loiali în lumea de business. Natuzzi avea atunci doar canapele, dar eu am început să pun în showroom, pentru a crea atmosfera potrivită vânzării, tot felul de alte piese complementare, potrivite acelor canapele”, povestește Camelia Șucu. Când au venit reprezentanții companiei, au spus că nu se poate să se mai pună și altceva, dar încet-încet lucrurile s-au mișcat și am ajuns să vindem mobilă cu camioanele, spre surprinderea lor totală.”

Camelia Șucu, fondator ClassIN și partener Natuzzi în România

Istoria parteneriatului antreprenoarei Camelia Șucu – fost medic, de altfel – cu Natuzzi – brand, colecții și omul de afaceri – se întinde pe mai bine de 27 de ani, fiind categoric una de succes. O istorie care demonstrează că în business există și loialiltate, corectitudine, încredere și susținere de ambele părți.

De altfel, vânzările bune din România au fost un argument puternic atunci atunci când ownerul Natuzzi a decis să deschidă una dintre fabricile-cap de pod pentru Europa la Baia Mare, consideră Camelia Șucu.

Detalii despre toată istoria parteneriatului dintre cele două companii, din cei aproape 30 de ani, citiți în primul număr print al revistei BIZ din acest an, o ediție specială, realizată integral în Italia de echipa BIZ.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: