fbpx
Analize Business Companii Tech

BizRemote. Munca la distanță implică o creștere a cheltuielilor IT cu 60%2 min

17/06/2020 2 min read

BizRemote. Munca la distanță implică o creștere a cheltuielilor IT cu 60%2 min

Reading Time: 2 minute

Companiile investesc în noi resurse pentru a sprijini un regim de muncă hibrid, o combinație între lucrul de la distanță și cel de la birou, cu bugete mult mai mari alocate tehnologiei și pentru accelerarea transformării digitale ca urmare a pandemiei COVID-19,

Astfel, ca urmare a lacunelor tehnologice relevate de sistemul de lucru de la distanță, 70% dintre profesioniștii din IT la nivel global își reevaluează cheltuielile, companiile crescând investițiile în resurse tehnologice la distanță (60%) și pentru o combinație între resurse tehnologice pentru munca la birou și pentru lucrul de la distanță (40%), se arată în studiul “Viitorul Muncii”, prezentat de Xerox.

De asemenea, pandemia a convins unele business-uri să prioritizeze investițiile în software bazat pe cloud (65%), suport IT la distanță (63%) și software de colaborare (52%). Hardware-ul – cum ar fi laptop-urile și imprimantele – a fost un alt aspect important, în special pentru companiile cu sediul în Franța, 22% dintre respondenți considerând-ul cea mai importantă nevoie în ceea ce privește
tehnologia, productivitatea și experiența lor generală de lucru.

Mai mult sau mai puțin pregătiți pentru munca la distanță

Trecerea rapidă la munca de la distanță a fost dificilă pentru majoritatea business-urilor, doar 28% dintre participanți spunând că erau complet pregătiți pentru această schimbare și 29% afirmând că tehnologia a creat cele mai mari probleme. Dintre țările participante în cadrul sondajului, Franța era cel mai puțin pregătită pentru trecerea bruscă la munca de la distanță, în timp ce Statele Unite au fost printre cele mai pregătite din acest punct de vedere.

În ceea ce privește tehnologia, respondenții au declarat că provocările lor principale sunt determinate de suportul IT pentru lucrul la distanță (35%), soluțiile inadecvate pentru fluxurile de lucru (27%), lipsa instrumentelor de comunicare și colaborare (22%) și lipsa soluțiilor bazate pe cloud (10%). 85%
dintre liderii de companii au evidențiat, de asemenea, accesibilitatea și ușurința utilizării imprimantelor de birou, respondenților din SUA lipsindu-le cel mai mult (93%), urmați de Germania (92%) și Franța (91%).

Studiul Xerox “Viitorul Muncii” realizat de firma independentă de cercetare Vanson Bourne, a sondat 600 respondenți din domeniul IT, inclusiv profesioniști C-level, din SUA, Canada, Marea Britanie, Germania și Franța, ale căror organizații au cel puțin 500 de angajați, în luna mai.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *