fbpx
BizRemote Digital Interviuri MarComm

BizRemote: ScreenNative poate susține businessul la nivel normal4 min

13/03/2020 3 min read

BizRemote: ScreenNative poate susține businessul la nivel normal4 min

Reading Time: 3 minute

În urmă cu o săptămână Screen Native a lansat www.desprecoronavirus.ro, proiect la dezvoltarea căruia au participat toți membrii echipei, astfel aceștia au fost expuși de la început la datele reale ale situației actuale, la măsurile de prevenție și au luat la cunostință informațiile necesare evaluării unor simptome și măsurile ce trebuie luate în cazul depistării lor.

Concret, măsuri de prevenție privind creșterea gradului de igienizare a spațiului de muncă s-au luat începând cu data de 09.03, cu cerință specifică la administrația clădirii de a dezinfecta zilnic, cu produse specializate, toate suprafețele de contact începând cu clanțe și până la întrerupătoare atât din spațiul birourilor, cât și în spațiile publice ale clădirii (holuri intrare, balustrade scări, etc).

Implementarea work-ului remote pentru toți angajații a început cu data de 12 martie, pe perioadă nedeterminată.

În momentul de față, managementul Screen Native declară că poate susține businessul la nivel normal, cu toate resticțiile impuse și cu toți angajații lucrând de acasă.

”Majoritatea tool-urilor, programelor, sistemelor de operare a taskurilor pe care le folosim sunt deja platforme digitale, așa că nu ne așteptăm la schimbări majore în work flow. Iar unde a fost nevoie de sporirea securității accesului IP extern s-au luat măsurile necesare conform procedurilor și politicii interne de GDPR.

Acesta este scenariul intern ideal atât timp cât situația externă nu se înrăutățeste și angajații nu vor fi limitați în a-și exercita lucrul, fiind privați de alți factori care nu țin de metodologia și procedura de lucru.” – Ana Bărăităreanu, Client Service Director, Screen Native.

Strategia work from home înainte de COVID 19

Metodologia de lucru remote nu era implementată până în acest moment, spun managerii Screen Native.

”Pentru a privi optimist, considerăm acest context un pilot, iar dacă rezultatul va fi unul pozitiv, vom lua în considerare implementarea remote-ului pe viitor, când revenim la birou in condițiile obișnuite de lucru.”

Standardele de securitate și GDPR

Angajații Screen Native care lucrează de acasă nu au acces remote la serverul intern al companiei, implicit nici la date cu caracter personal.

Materialele și sursele de creație și programare necesare livrării proiectelor sunt filtrate și transmise de către un unic responsabil, cu acces securizat conform normelor în vigoare și a politicii interne de protecție a datelor.

Manipularea și folosirea tuturor materialelor în această perioadă, intră sub incidența articolelor de confidențialitate din cadrul contractului cu fiecare angajat.

Impactul potențial al pandemiei COVID-19 asupra businessului companiei: 

Este foarte greu de estimat, dat fiind că situația este foarte dinamică iar factorii se modifică de la o zi la alta, spun reprezentanții companiei. 

”Pe termen scurt, estimăm o creștere a workload-ului pentru a ajusta planurile de comunicare agreate și a face trecerea de la o comunicare emoțională și romantică de advertising la una mult mai pragmatică și contextuală pentru fiecare brand în parte. Apoi, probabil, se va înregistra o scădere a eforturilor de comunicare, cu focus pe mesajele critice și concrete, amanând alte tipuri de comunicări.

De asemenea, va crește implicarea în comunicarea digitală și din nevoia de a compensa comunicarea din touchpoint-urile offline, poate chiar vom descoperi o nouă abordare și o nouă dimensiune a digitalului, care ne așteaptă la ieșirea din zona de confort, căci acum pare că ne oferă de toate. Cu siguranță, există și noi teritorii care așteaptă să fie explorate și cuantificate.

Pe termen lung, sperăm ca responsabilitatea socială a celorlate agenții și a companiilor să își facă prezența rapid, să ne unim forțele, să luptăm conștient împotriva răspândirii virusului și să revenim cât de repede posibil la business per usual sau măcar la business non-criza. Cum zice și Nassim Nicholas Taleb, mai bine ne panicăm mai devreme și luăm măsurile necesare, decât să o facem când e prea târziu.”

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *