Analize Stiri Tech

Black Friday 2020: Vânzările magazinelor de pe platforma de e-commerce Gomag aproape s-au dublat față de 2019

27 nov. 2020 2 min

Black Friday 2020: Vânzările magazinelor de pe platforma de e-commerce Gomag aproape s-au dublat față de 2019

Reading Time: 2 minute

Campania Black Friday din acest an a adus pentru magazinele online găzduite de platforma de e-commerce Gomag cifre cu o creștere substanțială anul acesta, cu 93% mai mare față de campania din 2019. Unele magazine de pe platforma Gomag au avut anul acesta de Black Friday vânzări de 20 de ori mai mari față de o zi normală.

Pe platforma Gomag au fost activate peste 1.000 de magazine noi în ultimele luni, un procent semnificativ reprezentând afaceri locale care aveau deja puncte de vânzare offline. Vânzările generate de magazinele de pe platformă pentru anul în curs au generat o creștere majoră  față de anul precedent, însumând peste 500 de milioane de lei.

Chiar dacă previziunile pentru 2020 de Black Friday au indicat o scădere în puterea de cumpărare a consumatorilor la nivel internațional, din cauza impactului crizei economice, magazinele online de pe platforma dezvoltată la Baia Mare au înregistrat creșteri semnificative atât în ceea ce privește numărul de comenzi, cât și numărul de produse vândute, respectiv peste 42.000 de comenzi înregistrate și peste 135.000 de produse vândute.

Anul 2020 a adus modificări majore în comportamentul de cumpărare, dar și schimbări considerabile la nivel de business. Ne bucurăm să raportăm un asemenea succes în campania Black Friday pentru magazinele gestionate pe platforma Gomag. Este evident interesul crescut pentru comerțul online„, a declarat Cosmin Dărăban,  CEO și co-fondator Gomag.

O cifră de referință pentru comerțul online în general, dar și în particular pentru campania de anul acesta pe Gomag, este creșterea plăților cu cardul. Peste 25% din comenzile magazinelor online au fost efectuate cu cardul, comparativ cu 15% acum 2 ani.

Domeniile cu creșteri remarcabile de Black Friday 2020 au fost: Baby & Kids, Electronice, Casa și Grădina, Frumusețe, Moto. Clienții au cumpărat, în medie, câte trei produse din magazinele online, iar cea mai mare comanda finalizată a fost de 28.000 lei.

Gomag este o platformă e-commerce 100% românească, fondată de antreprenorii Cosmin Dărăban și Aurelian Motica. Platforma găzduiește aproximativ 1.800 de magazine online, cărora le oferă servicii pe baza unui abonament lunar, ce pornește de la 1 euro pe zi pentru afacerile aflate la început de drum, și pachete personalizate pentru businessurile cu volume mari de vânzări. Platforma integrează programul Partener Gomag, prin care clienții primesc suport în relația cu furnizorii de servicii online (marketing, design, consultanță, hosting etc).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: