Brandul Coshida de la Lidl este pe primul loc în segmentul de mâncare pentru animale
Reading Time: 3 minuteÎn linie cu promisiunea de a contribui la o viață mai bună pentru clienții săi, Lidl demonstrează că acest angajament include și membrii necuvântători ai familiei. O confirmare în acest sens vine dintr-un studiu YouGov®, realizat în anul 2024 pe un eșantion reprezentativ la nivelul României, care plasează Coshida pe primul loc la nivel național în volumul vânzărilor (unități) în întreg segmentul de mâncare pentru animale. Mai mult, Lidl aduce constant valoare prin produse inovatoare, precum supa pentru pisici Coshida Pure Taste – un produs nou, mai rar întâlnit în retailul european, introdus în premieră în magazinele din România în vara acestui an.
Lidl pune în valoare ceea ce este important în viață pentru fiecare: de la apropiere, la momentele petrecute împreună și grija pentru cei dragi, inclusiv pentru companionii necuvântători.
Categoria de hrană pentru animale se află într-o continuă diversificare, iar preferințele clienților sunt influențate de factori precum calitatea ingredientelor, varietatea sortimentelor și a formatelor de prezentare, dar și inovația în dezvoltarea produselor. În plus, hrana umedă pentru pisici are o pondere importantă în segmentul de hrană preferată de clienți. Disponibilă începând cu iulie 2024 și în magazinele Lidl, Supa Coshida Pure Taste pentru pisici reprezintă un concept recent apărut în piață pe segmentul hranei pentru pisici, fiind disponibilă în două sortimente, vită și pui, la un preț accesibil de 3,99 lei/85 grame.
Plasarea pe locul 1 în numărul de unități vândute pe segmentul de mâncare pentru animale a Lidl și brandului Coshida este confirmarea tendinței consumatorilor de a se orienta spre produsele marcă proprie care oferă un raport calitate la preț accesibil și sunt adaptate preferințelor clienților. Datele YouGov® România provin din cercetarea de tip Panel de Gospodării, realizată în perioada ianuarie – decembrie 2024, pe un eșantion brut de 6.000 de gospodării, reprezentativ la nivel național. Studiul monitorizează consumul casnic pentru toate categoriile de produse de larg consum, oferind o vedere de ansamblu asupra comportamentului de achiziție la nivelul întregii țări.
Coshida – varietate, calitate și încredere la preț accesibil
Lidl aduce iubitorilor de animale marca proprie Coshida, o gamă variată, de peste 15 produse dedicate felinelor – de la hrană uscată sau umedă, la pernuțe crocante, sticksuri sau supă, dar și așternuturi și nisip silicat – toate produsele fiind dezvoltate pentru a răspunde preferințelor și ocaziilor de utilizare diverse. Produsele sunt disponibile în formate multiple, de la porții mici de sticks (6×11 g) sau hrană umedă (4×85 g), până la pachete medii (415 g) sau mari (800 g, 2 kg) de hrană, oferind clienților flexibilitatea de a alege varianta potrivită pentru bugetul disponibil, ocaziile de utilizare și pentru nevoile animalului de companie.
Prin gama de produse Coshida, Lidl setează un standard solid în categoria hranei pentru animale, prin combinarea inovației cu calitatea la un preț accesibil. Această recunoaștere subliniază orientarea constantă către nevoile reale ale consumatorilor și încrederea pe care aceștia o acordă produselor marcă proprie ale retailerului, confirmând în același timp că atunci când alegi produsele Coshida, știi că merită. Lidl își reafirmă astfel angajamentul de a fi mereu aproape de clienți, oferindu-le soluții adaptate și variate pentru îngrijirea zilnică a animalelor de companie.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz