Brandul românesc Alura își extinde prezența pe Zalando
Reading Time: 2 minuteAlura, brand românesc de încălțăminte fondat în 2021 de antreprenoarea Raluca Hăulică, a intrat pe Zalando, cea mai mare platformă europeană multi-brand de fashion online. Acest pas marchează o etapă importantă în strategia de extindere a companiei și confirmă potențialul brandurilor românești pe piețele internaționale.
În cei patru ani de existență, Alura a câștigat popularitate printr-un model de business sustenabil, o poziționare premium și un produs cu valoare ridicată: pantofi realizați manual din piele naturală de calitate superioară, fabricați în ateliere de familie, care îmbină confortul cu designul contemporan.
„Parteneriatul cu Zalando este o etapă strategică ce ne permite să construim noi relații cu publicul din România și să îl inspirăm prin viziunea și produsele noastre. Ne dorim să oferim femeilor încrederea de a-și exprima stilul personal în fiecare zi, prin pantofi cu design contemporan, în care se simt foarte confortabil. Credem în coexistența dintre design minimalist, confort și sustenabilitate, într-un produs de calitate, realizat cu mândrie în Europa – și de anul acesta, și în România,” a declarat Raluca Hăulică, fondatoarea Alura, în vârstă de 29 de ani.
Brandul, construit în jurul valorilor Generației Z – autenticitate, funcționalitate și responsabilitate – este un partener firesc pentru Zalando. „Împărtășim aceeași viziune orientată spre client și apreciem parteneriatele pe termen lung, care merg dincolo de simpla distribuție – parteneriate care dau voce brandurilor emergente, în special celor din Europa de Est,” a adăugat Raluca Hăulică.
Parteneriatul aduce vizibilitate suplimentară și acces la o bază extinsă de clienți. Într-o primă etapă, produsele Alura vor fi disponibile pe Zalando România, urmând ca această colaborare să se dezvolte ulterior.
„Îi spunem un bun venit călduros brandului Alura pe Zalando și ne bucurăm să îl punem la dispoziția clienților noștri din România. Este un brand la modă, care îmbină designul cu confortul. Parteneriatul cu branduri precum Alura este parte din misiunea Zalando de a aduce mai aproape de clienți branduri relevante local. Mai mult decât atât, astfel de colaborări sprijină brandurile locale să ajungă la noi audiențe, atât pe piața lor de origine, cât și în restul Europei. Suntem, de asemenea, încântați că Alura folosește Zalando Fulfillment Solutions pentru livrarea produselor către clienți.,” a declarat Daniel Roginski, General Manager CEE Zalando.
Alura este un brand premium de încălțăminte pentru femei, care îmbină designul atemporal cu meșteșugul artizanal și tehnologiile moderne de confort. Colecțiile, produse local în serii limitate, se adresează femeilor care caută produse durabile, versatile și elegante. Brandul oferă și posibilitatea de precomandă, o opțiune sustenabilă ce reduce risipa și stocurile excedentare. Alura deține un showroom în București și vinde online prin site-ul oficial.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


