Marketing Stiri

Bucuria inspira succesul

29 sept. 2015 2 min

Bucuria inspira succesul

Reading Time: 2 minute

Jenson Button, campionul mondial de Formula 1 si pilotul echipei McLaren Honda, alaturi de actorul nominalizat la Oscar, Jude Law si actrita de origine chineza Zhao Wei, sunt protagonistii noii campanii globale Johnnie Walker, “Joy Will Take You Further”, al carei spot poate fi vazut aici

Lor li s-au alaturat si alte personalitati din diverse domenii, printre care membrii trupei americane de alt-rock OK GO si supermodelul mexican Montserrat Oliver.

„Ca brand, Johnnie Walker a fost intotdeauna simbolul progresului – aceasta a fost povestea whisky-ului nostru inca de acum 200 de ani cand John Walker a fondat compania. Ce am invatat in cele doua secole de experienta este ca progresul nu trebuie sa fie o calatorie complicata. Ne putem bucura de fiecare pas pe care il facem si cu cat suntem mai fericiti cand depasim obstacole, cu atat suntem mai aproape de a ne atinge telurile. Dovezile sustin si mai mult convingerea din centrul noii noastre campanii de brand: Joy Will Take You Further”, spune despre campanie Guy Escolme, Global Brand Director Johnnie Walker.

Consultat al campaniei a fost Dr. Matt Killingsworth, psiholog si om de stiinta american, specialist in studiul fericirii

„Uneori, oamenii se gandesc la fericire ca la un tel greu de atins, care poate fi obtinut doar prin ani de munca sustinuta sau doar atunci cand ating niste repere conventionale, predefinite de succes, cum ar fi o crestere salariala sau o casa mai mare. Dar tot mai multe dovezi arata ca daca exista bucurie pe parcursul calatoriei, succesul este mult mai probabil”, declara psihologul Matt Killingsworth.

Si sportivii de performanta, detinatori de recorduri mondiale, sunt de aceeasi parere ca fericirea i-a ajutat in indeplinirea obiectivelor.

„Pentru a avea succes, trebuie cu adevarat sa te bucuri de ceea ce faci. Trebuie sa realizam ca drumul este adevarata aventura, nu destinatia”, spune Eva Håkansson, cea mai rapida femeie pe un vehicul cu trei roti, detinatoarea unui record mondial. 

„Alpinismul este cel putin 80% o provocare mentala. Nu ma las niciodata controlat de indoiala, pentru ca doar gandirea pozitiva te ajuta sa reusesti. De cele mai multe ori, alpinismul este extrem de dificil, dar dincolo de asta, te implineste total si iti creaza amintiri pentru totdeauna”, a declarat  alpinistul si ecologistul filipinez, Romi Garduce, care a escaladat cele mai inalte sapte varfuri de pe toate continentele.

Jonnie Walker face parte din portofoliul companiei Diageo, care de asemenea, detine whisky-urile Crown Royal, JεB, Buchanan’s, Windsor, brand-urile de vodka Smirnoff, Ciroc si Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray si Guinness.

In Romania, Johhnie Walker este importat de PPD Romania.

Prezent pe piata locala inca din 2007 si parte din grupul Photos Photiades Distributors, PPD Romania gestioneaza cel mai mare portofoliu de bauturi spirtoase premium si super-premium de pe piata locala, care cuprinde peste 50 de branduri de renume mondial. Photos Photiades Group (PPG), infiintat cu 70 de ani in urma, are o experienta impresionanta in vanzari, marketing si distributie pentru branduri recunoscute international, atat din industria de alcool, precum si pentru marci non-alcoolice. PPD este prezent in Romania, Grecia, Cipru, Croatia si Slovenia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: