Bun venit in lumea Biz!

De 15 ani scriem altfel despre business, iar in anul aniversarii Biz am impletit traditia cu inovatia, onorandu-i pe cei care gandesc si actioneaza altfel in business, cultura si societate. Pentru ei si pentru toti cei care indraznesc nu doar sa viseze, ci si sa transforme visele in realitate, am organizat Gala Biz 15 ani.

Va mai amintiti ce faceati in urma cu 15 ani? Daca nu, ce spuneti de o calatorie in trecut? Legati-va centurile de siguranta, pentru ca ne vom intoarce in timp, la numai un deceniu dupa caderea comunismului. Pe atunci, Romania se afla fix la jumatatea drumului prezis de analistul politic Silviu Brucan, care a estimat, desigur cu generozitate, ca tara noastra va avea nevoie de 20 de ani ca sa inteleaga democratia. O privire fugitiva catre universul politic de astazi demon­streaza, poate cel mai bine teoria “relativitatii timpului”, nu este asa?

Revista Biz, in schimb, a fost de pe atunci pe pozitii. Inca de acum 15 ani am intuit impactul masiv pe care urma sa il genereze internetul asupra lumii, dar mai ales asupra afacerilor in general. Biz a fost si va ramane revista noilor tendinte in afaceri. Si pentru ca schimbarea, desi este singura constanta a lumii in care traim, defineste exact ce ne-am propus in urma cu 15 ani. Un grup de tineri jurnalisti a pornit la drum cu gandul de a face diferenta in presa romaneasca. Iar Biz a fost prima revista de business din Romania care a reusit sa schimbe perceptia asupra valorilor. Mai mult, a reusit cu succes sa schim­be felul in care sunt prezentate povestile principalilor actori din economia romaneasca. Oamenii din spatele afacerilor de succes au fost adusi in prim-plan intr-un stil inconfundabil, la nivel de text, ima­gine si design, pe care l-am consolidat in toti acesti ani si pe care continuam sa il imbogatim folosind inclusiv cele mai noi tehnologii interactive, cu ajutorul carora dam viata revistei.

Dar nu vrem sa ne oprim aici. Ne do­rim sa ridicam stindardul si mai sus. Am mostenit, de la fostii colegi, pasiunea pen­tru creativitate si inovatie. Asa se face ca am reusit sa realizam o editie a revistei, de la concept la printul fizic, intr-un spatiu public, in numai 48 de ore. De asemenea, nu am omis valorile Biz, revista care a introdus, practic, termenul de “brand” in vocabularul de marketing din Romania, ci chiar l-am dus mai departe prin realizarea topurilor celor mai puternice 50 si ulterior 100 de branduri romanesti. Iar atunci cand in Romania nu am gasit cele mai potrivite subiecte pentru cititori, nu am ezitat sa depasim granitele tarii si sa cautam povesti de succes la: Bruxelles, Londra, New York si Silicon Valley, ori Germania – Berlin, München, Bonn sau Frankfurt.

Gala Biz 15 ani a fost momentul in care, privind cu mandrie spre trecut, ne-am angajat sa ridicam stacheta si mai sus pe viitor, alaturi de oamenii care indraznesc sa faca business adevarat, bazat pe viziune, strategie si, desigur, mult curaj. Ne-am bucurat sa-i avem alaturi pe cei care au facut istorie in businessul romanesc in ultimii 15 ani si care continua, la fel ca noi, sa urmareasca excelenta in tot ceea ce fac. Multumiri partenerilor nostri pentru Gala Biz 15 ani, EY Romania, Arctic, L’Oréal, Vodafone si TNT; evenimentul a fost realizat cu sprijinul: AD Production, Coca-Cola, Events by Carmen Ionita, FIVE’s International, Galateca, Grafica si Tipar, Howard Johnson Grand Plaza Bucuresti Hotel, Jack Daniel’s, Koon, Metaxa, Origo, Remy Martin, Ronativ, Stella Artois, S.E.R.V.E.