De la Storytelling la Storyliving

De la Storytelling la Storyliving

Vedem într-o zi nenumărate logo-uri. De ce nu le reținem pe toate și ce au deosebit cele care ne rămân în minte? Probabil au mutat accentul de pe a oferi pe a experimenta și au evoluat ca strategie de marketing și comunicare de la a informa la a emoționa. Cum facem asta? Realitatea virtuală este doar unul dintre instrumente, dar

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

Când granița dintre offline și online aproape dispare, brandurile trebuie să știe să combine creativ digitalul cu realul. Este exact domeniul în care excelează GT – agenție de producție creativă, prin adaptare la context, creativitate, dar și experiență și strategie. Creativitatea schimbă regulile Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte

GT – Proiectele noastre

GT – Proiectele noastre

Fie că vorbim de proiecte cu specificații tehnice bine definite sau despre proiecte care sunt bazate doar pe o idee sau o imagine drept sursă de inspirație, completăm din experiență, prin empatie și cu întrebări relevante, pentru a descoperi nevoia reală din spatele briefului. Identificarea nevoii reale a partenerilor este o necesitate în producția personalizată. Contribuim la restrângerea opțiunilor pentru

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

Atunci când proiectele complexe te provoacă, resursele tehnice nu mai sunt definitorii. Resursele umane, în schimb, alocate corect în ecuația proiectelor pot asigura coerență în derulare, eficiență și plăcere în comunicare. Creativitatea, capacitatea de a găsi soluțiile potrivite nevoilor clientului, alături de abilități personale și empatie, joacă roluri importante în mana­gementul proiectelor livrate de GT. Secretul echipei noastre este că

Creativitatea schimbă regulile

Creativitatea schimbă regulile

Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte speciale, fără a renunța însă la zona offline. Dragoș Bălan, fondatorul agenției, mizează pe combinații inovatoare și creative care aduc cele două zone împreună. Ce însemna pentru GT un proiect acum 15 ani și ce înseamnă astăzi? Cred că răspunsul poate veni din

Tehnologie şi print – o fuziune cu beneficii

Tehnologie şi print – o fuziune cu beneficii

România este o piaţă în care inovaţia şi tehnologia găsesc adepţi disponibili să investească într-o comunicare diferită cu publicul său ţintă. Inclusiv într-o industrie ”tradiţională” precum cea de publishing, acest mix poate fi integrat eficient şi cu efecte vizibile în piaţă. Revista Biz a făcut pasul spre tehnologie, iar din 2016 îţi poate insera activări multisenzoriale în paginile sale. Context

Experiente multisenzoriale accesibile datorita printului

Experiente multisenzoriale accesibile datorita printului

Grafica si Tipar a lansat Video-Print.ro, un serviciu inovator de comunicare neconventionala. Comunicarea video este foarte avansata la nivel international, conceptul de video marketing fiind din ce in ce mai des inclus in strategiile brandurilor. YouTube a devenit al doilea motor de cautare la nivel global, trendurile indicand cresterea cautarilor video la 69% din traficul online. Postarile video online au

Print si creativitate in era internetului

Print si creativitate in era internetului

Reinventarea este cheia succesului pentru un mediu pe care multi l-au considerat prea devreme depasit de avalansa online-ului. Printul ofera in continuare rezultate peste medie in marketing si comunicare, dar numai dublat de o strategie clara si inovatie. Despre declinul printului se discuta de ani de zile. Asistam la o crestere constanta a cultului online-ului, in defavoarea unui mediu pe

Bun venit in lumea Biz!

Bun venit in lumea Biz!

De 15 ani scriem altfel despre business, iar in anul aniversarii Biz am impletit traditia cu inovatia, onorandu-i pe cei care gandesc si actioneaza altfel in business, cultura si societate. Pentru ei si pentru toti cei care indraznesc nu doar sa viseze, ci si sa transforme visele in realitate, am organizat Gala Biz 15 ani. Va mai amintiti ce faceati