Marketing

Campanie de imagine ENGIE

Reading Time: 2 minute

ENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovație.

Noua campanie îşi propune redefinirea percepției consumatorilor asupra brandului ENGIE și se adresează atât clienţilor business, cât și celor casnici.

Marca ENGIE a fost lansată pe piața româneacă în 2015 în urma rebranding-ului GDF SUEZ.

Campania de comunicare „Tu de unde îți iei energie?” a fost realizată de McCann PR împreună cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat și campania globală prin care GDF SUEZ anunța rebrandingul ENGIE.

Campania est una integrată, cu o componentă principală de ATL, constituită dintr-un spot TV manifest de 60 de secunde și două spoturi de 30 secunde, o componentă online și una de outdoor.

Echipele implicate în realizarea campaniei:

ENGIE România: Amalia Anghel, Şef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania; Alexandra Ilinca, Manager proiect comunicare – Serviciul Comunicare Corporate ENGIE România

McCann PR: Traian Aron, Art Director; Dan Stănescu, Copywriter; Imola Zoltan, Project Manager; Alina Huiban, Event Coordinator; Lavinia Iancu, Account Executive

McCann: Tiberiu Munteanu, AV Director

Studioset: Dan Mateescu, Producător; Zak Emerson, Regizor; Federico Alfonzo, DOP; Adrian Smarandache, Producător Executiv; Iulia Bacanu și Marius Erhan, UPM; Andrei Enoiu, 1st AD; Camelia Tutulan, Art Direction; Cristina Craciun, Stilist; Anca Istudor și Cristine Popovici, Asistent Producție

Post Production: Bogdan Jugureanu, Edit; Calin Bogdacenco, VFX; Stefan Crisan, Andrei Nechifor, Sound Design; Simona Macarie, Traffic

Grupul ENGIE (fost GDF SUEZ) este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate şi servicii energetice.ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de electricitate, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de electricitate. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,65 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 19.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 3.700 de angajaţi.

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Peste 1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de protecție financiară din asigurări NN

NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…

5 ore ago

Programul BCR de Paște: ce sucursale rămân deschise

Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…

5 ore ago

Glovo: Ce deserturi au comandat românii în zilele de Paște 

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…

5 ore ago

Iberdrola părăsește România, după ce a vândut Eolica Dobrogea One către Premier Energy Group, pentru 88 mil. euro

Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…

5 ore ago

TAROM va primi ajutor financiar din partea statului român în valoare de peste 95,3 mil. euro

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…

5 ore ago

Extinderea startup-ului theCoRD vizează 10 țări până la finalul lui 2024

Startup-ul românesc theCoRD, care a lansat o soluție AI de team coaching estimează că, până la finalul anului, produsul său…

5 ore ago