Marketing Stiri

Campanie de imagine pentru Business Review

1 sept. 2015 < 1 min

Reading Time: < 1 minut

CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a publicatiei Business Review.

In spatele tuturor informatiilor contradictorii despre Romania exista si o explicatie logica. Rolul Business Review este acela de a-i ajuta pe toti oamenii de business atat de aici, cat si din strainatate, sa inteleaga Romania. Pornind de la acest context, echipa CohnandJansen JWT a construit o campanie in jurul unora dintre cele mai pertinente si uimitoare contradictii economice ale Romaniei. Astfel, Business Review se pozitioneaza ca fiind acea publicatie care te ajuta sa faci slalom printre oportunitati si capcane, sub sloganul “Business Review. Make sense of Romania”.

Campania se declina in urmatoarele canale media: online (bannere pe site-uri partenere si pe propriul site si newsletter – BR daily si facebook ads), outdoor (spoturi pe toate panourile video din centrul vechi si zonele intens circulate in Bucuresti – Unirii, Universitate, Pipera, Barbu Vacarescu, Privighetorilor Floreasca, Romaero, dar si prin billboards si bannere in intersectii importante precum Palatul Parlamentului, Izvor, Eroilor, Drumul Taberei, Otopeni, etc, etc), indoor (postere in frame-uri in cladiri de business din Bucuresti) si print.

In plus, campania beneficiaza de o aplicatie si de o pagina dedicata pe site-ul BR. Articolele din aceasta sectiune vor fi marcate cu tagline-ul campaniei – “Make sense of Romania”.

Echipa CohnandJansen JWT care a realizat campania este formata din: Iulia Niculae – Account Director, Alex Negoescu – Creative Director, Adina Stanescu – Copywriter, Octavian Budai – Art Director, Bianca Maria Cauc – Account Executive.

Din partea Business Review au contribuit: Oana Molodoi –Business Development Director, Anamaria Radu – Marketing Manager.

Lansata in 1998, Business Review este prima publicatie de business in limba engleza din Romania. Apare saptamanal si este coordonata editorial de Anda Sebesi, redactor-sef. Pe langa activitatea editoriala, Business Review organizeaza anual peste 20 de evenimente B2B.

Array

Lasă un răspuns