Stiri MarComm Marketing

Campanie nouă Peroni Nastro Azzuro semnată Propaganda

28 aug. 2019 2 min

Campanie nouă Peroni Nastro Azzuro semnată Propaganda

Reading Time: 2 minute

Soare, nisip, muzică și…Peroni Nastro Azzurro, aceasta a fost definiția momentelor de respiro din această vară, în cea mai noua campanie de imagine semnată de Propaganda.

Cea mai nouă campanie de imagine dezvoltată în România de către marca de bere italiană Peroni Nastro Azzuro, denumită ”MomenteDeRespiro Peroni”, marchează o schimbare de abordare a brandului. Atenția se mută dinspre stilul de viață exclusivist către momentele simple din viața de zi cu zi, adoptând un stil relaxat și detașat, întocmai ca al italienilor.

”Procesul de selecție a durat câteva luni de zile. Echipa grozavă de la Propaganda a fost cea care a găsit în cele din urmă echilibrul perfect și ne-a inspirat încredere astfel încât să-i alegem ca parteneri în acest proiect”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager, Peroni Nastro Azzurro.

Campania oferă o nouă perspectivă a momentelor Peroni Nastro Azzurro, o perspectivă simplificată, modernă cât să rezoneze cu cei tineri, dar și cu cei maturi. ”MomenteDeRespiro Peroni” păstrează ”aroma” italiană  și seducția brandului care ne-a obișnuit a vorbi despre clipele petrecute în compania unei beri speciale.

”De la câștigarea pitch-ului, între #bluetiful și #respiro, au trecut 3 luni de explorare în profunzime pentru a ne asigura de o campanie relevantă pentru consumatorul român. La sfârșit, au reușit să încapă toate în 30 de secunde de Peroni nou-nouț, fără mașini de lux sau vapoare. Ne-am luat un moment de respiro cu biciclete, mare, hamacuri și Neversea. Consumatorul să ne judece pe toți”, declară Cătălin Manciuc, Group Creative Director, Propaganda.

Peroni la Neversea

Spotul TV, care a anunțat parteneriatul cu Neversea, care a rulat în perioada iunie – iulie, a fost prima execuție a campaniei care mai include un spot radio și un key visual fresh.

Echipa Propaganda implicată în dezvoltarea campaniei a fost formată din: Mihai Coliban – Creative Director; Cătălin Manciuc – Group Creative Director; Alex Macsoda – Art Director; Bogdan Ioniță – Head of Strategy; Andreea Sandu – Director of Operations; Oana Preda – Account Director; Bianca Voicu – Account Executive.

Echipa Peroni Nastro Azzurro a fost formată din: Marek Dvořák (Vicepreședinte Marketing), Cristiana Văideanu (Global Brands Director), Bogdan Jianu (Brand Manager), Alexandra Burdulea (Brand Manager).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: