Marketing Stiri

Caroli si-a extins portofoliul de produse

10 aug. 2015 < 1 min

Caroli si-a extins portofoliul de produse

Reading Time: < 1 minut

Incepand cu aceasta luna, Caroli Foods Group isi extinde portofoliul cu trei noi tipuri de salam: Salam Victoria Extra 80% carne, Salam Sandvis Extra 80% carne si Salam cu Sunca Extra 90% carne.

Noua oferta de salamuri este lansata tot cu ajutorul Servetelului Carolino, personajul care a luat nastere in prima jumatate a anului acesta.

“Campania de comunicare a acestei noi oferte a avut la baza un studiu realizat in randul mamelor ai caror copii au varste cuprinse intre 4 si 12 ani. Potrivit acestui studiu, mamele considera carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o crestere armonioasa, iar cremwurstii se afla in topul preferintelor alimentare ale copiilor.  Conceptul campaniei «Servetel stie» a luat nastere din ADN-ul brandului si a fost comunicat atat in mass media, in principal TV, cat si in social media intr-un mod foarte creativ, educativ si distractiv prin intermediul Servetelului Carolino:« Mamele pot sta acum linistite, Cremwurstii Caroli au 80% carne»,” a declarat Ana Maria Bajan, Director de Marketing al Caroli Foods Group.

Produsele sunt realizate in fabrica de la Pitesti a producatorului. Intreaga gama de salamuri  Extra este disponibila in magazine incepand cu luna august  si poate fi usor identificata prin intermediul etichetelor noi.

Aditional, aceste salamuri vor fi comunicate in cadrul unei campanii integrate ce va cuprinde atat difuzarea unui spot dedicat pe cele mai importante statii TV, in digital si social media, cat si prin plasarea materialelor de comunicare la rafturile magazinelor.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: