CSR

Carrefour a lansat Express Box, cutia anti-risipă cu fructe și legume coapte la jumătate de preț

Reading Time: 2 minute

Carrefour a lansat Express Box, cutia care conține fie o selecție de fructe, fie de legume coapte și este disponibilă la vânzare accelerată, pentru un preț fix, redus cu până la 50% față de valoarea inițială a produselor din ofertă.

Produsul a fost introdus în două hipermarketuri din București, Carrefour Veranda și Carrefour Unirii, într-un proiect pilot ce se desfășoară pe durata a trei luni.

Inițiativa aduce în ofertă două tipuri de cutii: Express Box legume, disponibilă la prețul de 2,99 lei și Express Box fructe, la 4,99 lei. Conținutul fiecărei cutii are o gamă diversă de legume sau fructe care se află în punctul lor optim de maturitate și sunt recomandate pentru consum imediat, clienții bucurându-se astfel de savoare și de aceleași valori nutriționale precum fructele sau legumele la vânzare standard.

„Cutiile Express Box exprimă viziunea Carrefour România privind combaterea risipei alimentare și promovarea unei alimentații sănătoase sub strategia Act for Food, încurajând consumul de fructe și legume. Este vorba de produse sănătoase, care poate și-au pierdut din atractivitatea vizuală, dar care oferă aceleași caracteristici de gust și calitate, precum și toate beneficiile recunoscute ale acestor alimente. Astfel, le oferim clienților noștri exemple de bune practici de consum, îndemnând la depășirea barierelor psihologice care ne împiedică să alegem fructe sau legume care nu arată fresh. Clienții noștri pot cumpăra aceste produse la preț redus, știind că împreună contribuim la reducerea risipei alimentare.”

Alina Gamauf, HR, Corporate Affairs, CSR Director and Executive Committee Board Member, Carrefour România

Mixul de legume, respectiv fructe se face în fiecare dimineață în cele două magazine, în funcție de produsele disponibile, care se află în punctul lor optim de maturitate. Prin urmare, componența fiecărei cutii poate fi diferită, iar greutatea ajunge la aproximativ 2 kilograme/cutie. Clienții pot afla informații actualizate zilnic despre conținutul cutiilor și proveniența produselor, la raftul special dedicat cutiilor Express Box.

„Abordarea noastră de business este întotdeauna centrată pe client. Iar asta ne conduce către angajamentul nostru de a crea o experiență de cumpărături optimă, dar și de a ghida consumatorul către practici sănătoase. Cu alte cuvinte, suntem alături de el într-un consumer journey care nu se rezumă la timpul petrecut în magazine sau pe canalele noastre online, ci la o călătorie într-un sens mai larg, către consolidarea unui profil de consumator responsabil care are acces la soluții simple și economice. Primele răspunsuri ale consumatorilor sunt pozitive, susținute prin epuizarea stocurilor Express Box la scurt timp după expunerea la raft. Ne bucurăm să vedem un interes atât de ridicat și acest lucru ne încurajează să ne gândim la o extindere mai accelerată a programului, care a debutat în prezent doar într-un format pilot.”

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România

Cutia Express Box este confecționată din carton reciclabil, iar produsele din componență nu sunt ambalate individual. Proiectul a debutat pe data de 15 martie, iar în primele 3 zile de la lansare au fost vândute peste 250 de cutii Express Box în cele două magazine Carrefour Veranda și Carrefour Unirii.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Cât de periculoasă este o furtună geomagnetică. Ar putea distruge toate echipamentele electronice și internetul

O furtună geomagnetică sau solară poate avea consecinţe dezastruoase pentru reţelele electrice sau chiar pentru comunităţile care s-ar baza exclusiv…

20 de minute ago

Producțiile independente de operă ale Asociației Nirmal Art invitate la Summitul Muzical European de la Sibiu

Aflat la cea de a V-a ediție, Summitul Muzical European este un eveniment cultural major organizat de Filarmonica de Stat…

33 de minute ago

Pilonul II de pensii private obligatorii a strâns 27 mld. euro de la 8 milioane de români

Administratorii fondurilor de pensii private obligatorii (Pilonul II) au trimis zilele acestea scrisoarea anuală de informare cu numărul 100.000.000 către…

35 de minute ago

BNR păstrează dobânda de politică monetară la 7% pe an. Inflația este în scădere

Rata anuală a inflației a scăzut în martie 2024 la 6,61 la sută, de la 7,23 la sută în februarie,…

43 de minute ago

Medicii aleargă pentru dotarea Maternității Polizu

Medici de la Maternitatea Polizu fac parte din echipa Salvați Copiii România, care a luat startul la semimaratonul București, pentru…

o oră ago

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?", redefinind astfel rolul comunicării în…

2 ore ago