Carrefour România a lansat a treia ediție a programului „Creștem România BIO”, prin care susține agricultura sustenabilă și încurajează obiceiurile sănătoase de consum, având la bază produsele bio.
În România, doar 1,53% din suprafețele destinate agriculturii sunt exploatate ecologic, alte 1,33% fiind în proces de conversie, potrivit Eurostat.
Programul „Creștem România BIO” este implementat de Carrefour în parteneriat cu Ecocert, organism care asigură serviciile de certificare a producției agricole, atestând conformitatea produselor cu standardele ecologice.
În acest an, producătorii interesați de conversia la agricultura ecologică sau care au început deja procesul de conversie se pot înscrie pe crestemromaniabio.ro în intervalul 1-30 aprilie 2021. Formularul, precum și criteriile de eligibilitate pentru ediția 2021 sunt disponibile pe pagina https://crestemromaniabio.ro/aplica-acum.
„Ambiția Comisiei Europene este ca până în 2030 suprafețele ocupate de culturi organice să reprezinte cel puțin 25% din totalul celor aflate în exploatare la nivelul întregii Uniuni. În România, doar 1,53% din suprafețele destinate agriculturii sunt astăzi exploatate ecologic, alte 1,33% fiind în proces de conversie, potrivit Eurostat. Este un context european și național care ne dă toate motivele să continuăm «Creștem România BIO» ca demers strategic prin care punem umărul la crearea unor noi standarde în agricultură și la întărirea ecosistemului de producători, organisme de certificare și consumatori.”.
Anca Damour, Executive Board Member Carrefour România
Orice producător își poate depune candidatura dacă îndeplinește câteva condiții:
Programul este deschis inclusiv producătorilor care au început deja procesul de conversie.
În primii doi ani de funcționare, 2019 și 2020, în program s-au înscris peste 600 de fermieri locali. O parte din ei au început încă de anul trecut să le ofere clienților magazinelor Carrefour produse proaspete (legume și fructe) provenite din culturi aflate în proces de conversie.
Și în acest an, în funcție de sezon, clienții vor găsi pe rafturi: salată verde, ceapă, roșii, dovlecei, zucchini, ardei, castraveți, zmeură, mure, pepene verde și galben, morcovi, cartofi albi și mov, alune de pădure, mere, verdeață, usturoi verde, plante aromatice, toate purtând eticheta unică de la Carrefour “în conversie la BIO”.
Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…
Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…
Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…
Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…