Companii Stiri

Castrol, program de garanție a motorului

8 oct. 2020 < 1 min

Castrol, program de garanție a motorului

Reading Time: < 1 minut

Castrol a lansat un program de garanție a motorului care vizează să ajute service-urile independente să maximizeze nivelul de satisfacție și loializare a clienților. Service-urile din rețeaua Castrol SERVICE pot oferi acum garanția motorului Castrol pentru 12 luni sau 15.000 km, clienților care solicită un schimb de ulei folosind lubrifianți din gama Castrol Edge, Castrol Magntec sau Castrol GTX.

Toate costurile pentru noua garanție sunt acoperite de Castrol – nu există nicio taxă pe care s-o achite clientul sau service-ul participant.

În total, 8000 de service-uri independente operează pe piața românească, iar numărul service-uri din rețeaua Castrol SERVICE se ridică la 220.

Potrivit Castrol, cele mai mari nevoi ale antreprenorilor care dețin un service în România sunt nevoia de a recruta oameni buni, în special mecanici auto, accesul la know-how și la sisteme de gestionare.

Asigurarea acoperirii garanției este unul dintre principalele motive pentru care clienții folosesc service-uri francizate și, prin programul Castrol Garanția Motorului, service-urile independente pot oferi acum la rândul lor un nivel similar de siguranță, cu sprijinul unui brand bine cunoscut și de încredere.

Clienții service-urilor participante se pot înscrie pentru programul Castrol Garanția Motorului accesând: www.castrol.ro/garantie. Dacă este nevoie ca aceștia să solicite reparații în temeiul garanției, solicitarea pentru acestea trebuie înregistrată online.

“Acest nou program de garanție pe care îl oferim ajută service-urile independente să poată oferi clienților lor un avantaj suplimentar tangibil, pentru faptul că aceștia și-au întreținut mașina folosind ulei Castrol”, a declarat Layla Yebaile, Head of Marketing Indirect Channel la Castrol. „Nu există niciun risc financiar pentru service-ul participant, în cazul în care ar exista o problemă cu motorul, în urma unei reparații sau a unui schimb de ulei. Programul de garanție oferă mai multă liniște clientului și furnizează de asemenea și o altă modalitate pentru business-uri de a se diferenția”.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: