BizRemote by certSIGN

Cât va costa o vacanță all inclusive pe litoralul românesc în 2021

25 ian. 2021 3 min

Cât va costa o vacanță all inclusive pe litoralul românesc în 2021

Reading Time: 3 minute

Turismul, care a fost una dintre cele mai afectate industrii în pandemie, își păstrează măsurile de protecție, deși vaccinarea va aduce și un grad de relaxare.

Dacă înscrierile la aceste vacanțe se fac până la 31 ianuarie 2021, la hotelurile de 4 stele din Venus, o noapte de cazare în regim all inclusive va costa între 220 și 240 de lei/ persoană, în timp ce o noapte la 3 stele costă în jur de 200 de lei/persoană, potrivit IRI Travel.

Sunt hoteluri care au investit foarte mult în pregătirea personalului și în îmbunătățirea calității serviciilor și din acest motiv, pe alocuri, turiștii vor plăti mai mult. Unele hoteluri de 3 si 4 stele din stațiunea Venus, spre exemplu, vin cu prețuri cuprinse între 300 și 330 de lei/ persoană pe noapte în regim de all inclusive”, a declarat Lucian Badîrcea, CEO IRI Travel.

Pentru Cap Aurora, prețurile unei nopți de cazare în regim all inclusive la 3 stele costă între 180 și 200 de lei/noapte/pers., iar la 4 stele costă între 220 si 250 de lei.

În stațiunea Mamaia, hotelurile de 3 stele, în regim de all inclusive, au un preț mediu de 250 de lei/ noapte/ persoană, în timp ce hotelurile de 4 stele vin cu prețuri medii de 440 de lei/ noapte/ pers., iar la 5 stele costurile ajung la 520 de lei/ pers./noapte.

Eforie Nord este cea mai ieftină stațiune și anul acestea, aici hotelurile de 4 stele având cu preț de cazare cuprins între 115 și 150 de lei/ noapte/ pers.

Pentru Jupiter, vacanțele all inclusive de persoană/ noapte costă între 155 și 170 de lei, iar la 4 stele, prețul mediu este de 250 de lei.

Reguli de siguranță pentru vacanța all inclusive în 2021

Astfel că, pentru vacanța all inclusive din 2021 majoritatea hotelurilor și agențiilor de turism vor ține cont de mai multe reguli: 

1. Mai multă flexibilitate privind rezervările: oferirea posibilității de a schimba perioada șederii, permiterea efectuării unor rezervări în avans. În cazul dorinței de anulare, se oferă alternativa clientului de a primi fie banii înapoi (100% dacă este în perioada corectă de anulare), fie sub forma de vouchere.

2. Marcarea locurilor de așteptare la recepție, în restaurante, la lifturi sau în orice alt loc unde s-ar putea face aglomerație: marcarea și delimitarea zonei de „distanță fizică recomandată”. Astfel, turiștii vor ști exact unde ar trebui să aștepte pentru a fi în siguranță.

3. Instalarea de covorașe dezinfectante, dispozitive cu gel dezinfectant, dozatoare care dezinfectează mânerele de la ușile de acces principale și folie antimicrobiană, instalarea de dispensere touchless cu dezinfectant în receptie, restaurante, bai comunte din incinta hotelului

4. Împărțirea pe serii la mese.

5. Sunt pregătiți pentru orice modalitate de servire a mesei (room service, catering, bufet cu servire de catre angajații hotelurilor a preparatelor ce nu pot fi ambalate individual, servirea meselor în intervale orare programate) pe care o vor impune Normele de funcționare.

6. Maximizarea spațiului din exterior, a teraselor.

7. Igienizarea locurilor de joacă pentru copii de mai multe ori pe zi

8. Adaptarea procedurilor de curățenie în camere și spații deschise.

9. Se va intensifica curățarea camerelor pentru oaspeți.

10. Echipamente de protectie pentru întreg personalul : mănuși, măști, eventual și combinezoane sau viziere în funcție de gradul de risc/expunere.

11. Montarea unor panouri de protecție din plexiglas la recepție, între client și recepționer, ca la vânzătorii de la supermarket.

13. Simplificarea procedurii de check în (posibilitatea implementarii unui check în online, de exemplu).

14. Unele hoteluri vor oferi în pachetul de vacanță și șezlonguri cu umbrelă pe plajele private pentru a reduce cât mai mult interacțiunea dintre turiști. Acestea vor putea fi folosite de familia sau cuplul respectiv pe durata întregii zile.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: