Featured

Biz Italia: Cele mai puternice branduri italiene de fashion

Reading Time: 4 minute

Când vorbim despre Italia, nu avem cum să nu discutăm despre modă. Calitatea, atenția la detalii, măiestria și creativitatea brandurilor de fashion italiene sunt recunoscute în întreaga lume. Acestea sunt cele mai puternice branduri italiene de fashion

Gucci

În 2021, Gucci a celebrat 100 de ani de existență, fiind astăzi una dintre cele mai dezirabile case de modă din lume. 

Eclectice, contemporane și romantice, produsele Gucci reprezintă măiestria italiană, punând accent pe atenția la detalii și calitatea execuției. Gucci face parte din grupul Kering, care gestionează dezvoltarea unei serii de branduri renumite. Totodată, Gucci îmbrățișează moda genderless și un lanț de aprovizionare sustenabil, valori importante pentru generațiile tinere. 

Prada

Cu o prezență pe piață de aproape 109 ani și peste 600 de magazine în întreaga lume, Prada atrage printr-un design ce combină trecutul, prezentul și viitorul.  

Având în ADN curiozitatea și aspirația către perfecțiune, Prada dorește să lărgească orizontul luxului fără frică de contradicții, inclusiv în mediul online. În 2021, traficul pe site-ul Prada a crescut cu 71% față de anul precedent, iar căutările în Google cu 51%.

Giorgio Armani 

Pentru grupul Armani, a fi un brand care simbolizează moda și luxul înseamnă să știi să creezi produse unice, îmbinând calitatea, estetica și inovația cu un sistem puternic de valori.

Angajamentul Grupului Armani față de sustenabilitate este exprimat în cinci domenii importante: clienții, lanțul de aprovizionare, mediul, resursele umane și comunitatea.

Dolce&Gabbana

Brandul italian fondat în 1985, lângă Milano, s-a făcut cunoscut prin stilul mediteranean, plin de creativitate. 

Pentru Dolce&Gabbana, contrastul este o sursă nesfârșită de stimulare și inspirație. Contrastul generează armonie, ce este exprimată într-un stil care combină luxul cu urbanul, tradiția cu descoperirea, creativitatea cu măiestria croitoriei, excesul cu rigoarea și visul cu realitatea. 

Valentino 

Valentino surprinde feminitatea, romantismul și eleganța atemporală.  

Cu sediul în Milano și creația în Roma, direcția creativă a casei de modă este dirijată de Pierpaolo Piccioli. Colecția Valentino Haute Couture conține rochii unice, realizate în întregime manual de o echipă de 60 de croitorese specializate, ghidate de atelierul Palazzo Mignanelli din Roma.  

Fendi 

Cu sediul în una dintre clădirile emblematice din Roma, Palazzo della Civiltà Italiana, Fendi are peste 3.000 de angajați și 215 magazine în întreaga lume. 

În 2018, Fendi a depășit pragul de un miliard de euro în vânzări, iar în toamna lui 2021, Fendi și Versace au uimit printr-o colaborare în care au creat două colecții unice, Versace by Fendi și Fendi by Versace. 

Versace 

Versace creează, produce, distribuie și comercializează produse de modă și lifestyle, toate purtând logoul distinctiv Medusa.

În 2000, Versace a deschis Palazzo Versace, primul proiect hotelier cu amprenta unei companii de produse de lux, care oferă turiștilor oportunitatea de a experimenta stilul de viață Versace, urmat în 2015 de cel hotelul din Dubai. 

Bottega Veneta 

Bottega Veneta este o casă de modă de lux italiană specializată în prêt-à-porter și accesorii. 

Printre cele mai populare articole Bottega Veneta se află geanta Cabat, al cărei meșteșug complex de țesut necesită doi artizani pentru două zile întregi de muncă. Bottega Veneta operează peste 260 de magazine cu aproape 3.800 de angajați și a generat mai mult de un miliard de euro în vânzări în 2020. Bottega Veneta este o subsidiară a grupului de lux Kering.

Moschino 

Casa Moschino este cunoscută pentru modelele inovatoare, colorate și chiar excentrice. 

În stilul său nonconformist, sustenabilitatea și drepturile animalelor au fost printre problemele despre care a vorbit Franco Moschino, fondatorul casei de modă, încă din anii ’90. Astăzi, cu Jeremy Scott în rolul de Creative Director, casa de modă are peste 150 de magazine și a înregistrat venituri de 215,4 milioane de euro în 2020. 

Roberto Cavalli 

Cunoscută pentru imprimeurile sale glamour și animal print pe piele și textile, compania născută în Florența dezvoltă și proiecte de design interior pentru clădiri și hoteluri de ultimă generație. 

Pentru cei care vor să se bucure și mai mult de stilul de viață Cavalli, cafenelele cu același nume oferă bucate tradiționale italiene, cioocolată, vodcă și ginart Roberto Cavalli. 

Anca Muraru

Recent Posts

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile în Italia. Din 15 mai,…

2 ore ago

Galeriile Artmark organizează licitația legendelor din muzică și sport

La galeriile Artmark s-a deschis cea mai mare expoziție de memorabilia din București, ce aduce laolaltă unele dintre cele mai…

2 ore ago

Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

Caroli Foods Group, jucător major pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea unei noi campanii de brand…

2 ore ago

Magnet pentru talente: Topul țărilor și orașelor care atrag angajați străini

Care sunt țările și orașele lumii unde sunt dispuși să se mute pentru a munci angajați talentați de pe întreg…

3 ore ago

Photon Energy Group obține o finanțare de 15 mil. euro de la BERD pentru șase centrale fotovoltaice în România

Photon Energy NV a semnat un acord de împrumut securizat în valoare de până la 15 milioane de euro cu…

15 ore ago

Kantar prezintă planul de acțiune pentru creșterea brandurilor, o analiză la nivel global a peste 6,5 miliarde de date

Kantar a lansat astăzi Blueprint for Brand Growth (Planul de acțiune pentru creșterea brandurilor), o analiză la nivel global a…

18 ore ago