Stiri Tech

Cererea pentru roboții TOKINOMO a crescut cu 73% în pandemie

27 mai 2021 2 min

Cererea pentru roboții TOKINOMO a crescut cu 73% în pandemie

Reading Time: 2 minute

IPP (Instore Power Provider), compania românească specializată pe piața de retail marketing, a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 25,4 milioane EUR, în creștere cu 3% față de anul anterior. Majorarea veniturilor companiei a fost generată în principal de creșterea cererii pentru serviciile automatizate de promovare în magazine, oferită prin roboții TOKINOMO, servicii care au crescut cu 73% față de anul 2019.

Serviciile de outsourcing și cele de suport vânzări (reprezentare comercială, mercantizare și logistică promoțională) au generat venituri în creștere cu 3,5%, respectiv 5,7%. În schimb, veniturile din activitățile de promovare la punctul de vânzare prin materiale tradiționale (POSM) au scăzut cu 20%.

Compania a realizat în 2020 un profit brut de 1,08 milioane EUR

Profitul brut realizat anul trecut a fost în scadere cu 19% față de anul 2019, în timp ce numărul angajaților a rămas relativ constant, de aproximativ 2 300 la sfârșitul anului 2020.

Rezultatul anului 2020 a fost influențat de o creștere semnificativă a costurilor, în urma măsurilor de adaptare la condițiile de pandemie și de protejare a siguranței angajaților – echipamente de protecție, soluții de dezinfectare, teste COVID, dar și prime pentru munca în condiții de risc.

“Modelul nostru de business se bazează pe oameni și pe tehnologie și exact aceste două elemente ne-au oferit reziliență într-un an cu schimbări dramatice pentru mediul de afaceri. O echipă agilă și motivată, susținută de inovațiile tehnologice implementate în toți acești ani, ne-a asigurat creșterea și în 2020”, a declarat Ionuț Valeriu Corniciuc, fondator și CEO IPP.

O inovație importantă, oferită de IPP încă din 2019, este promoterul robotizat TOKINOMO. Creat de un start-up românesc și premiat în cadrul RetailEXPO Londra 2018, robotul TOKINOMO utilizează senzori de mișcare, sunet și lumină pentru “a da viață” produselor la raft. În condițiile în care prezența promoterilor în magazine a fost limitată de restricțiile COVID, opțiunea de automatizare a comunicarii in-store, prin intermediul roboților TOKINOMO, a reprezentat o soluție extrem de eficientă pentru comunicarea la raft.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: