Analize Business Companii Tech

Cheltuielile cu transformarea digitală cresc anual cu 17%

11 iun. 2020 2 min

Cheltuielile cu transformarea digitală cresc anual cu 17%

Reading Time: 2 minute

Întrucât organizațiile urmăresc să își transforme operațiunile de business și să revoluționeze serviciile pentru clienți, Transformarea Digitală se află în topul agendei celor mai mulți lideri de afaceri. Cheltuielile cu transformarea digitală sunt estimate că vor ajunge la 7.4 trilioane de dolari între 2020 și 2023,  ceea ce înseamnă o rată anuală de creștere de 17.5%. Cu toate acestea, conform celor mai recente date din industrie publicate de Veeam Software,  aproape jumătate din organizațiile globale se confruntă în procesul de transformare digitală cu tehnologii de generație veche, nesigure. Mai mult, 44% dintre respondenți invocă lipsa competențelor sau a expertizei IT ca o barieră în calea succesului. Aproape fiecare companie a recunoscut că a trecut printr-o perioadă de nefuncționare, 1 din 10 servere având întreruperi neașteptate în fiecare an cu  probleme care durează ore întregi și costă sute de mii de dolari. Aceste cifre indică necesitatea urgentă de a moderniza protecția datelor și de a pune accentul pe continuitatea activității, pentru a permite transformarea digitală.

Raportul Veeam 2020 Data Protection Trends a fost realizat pe baza răspunsurilor a peste 1.500 de specialiști IT la nivel global, dintre care 193 de respondenți din România, Cehia, Ungaria, Polonia și Rusia. Raportul analizează abordarea actuală a companiilor în ceea ce privește protecția și gestionarea datelor și modul în care se pregătesc pentru provocările IT viitoare, cum ar fi schimbări și întreruperi în furnizarea serviciilor, dar și obiective mai ambițioase de modernizare IT și transformare digitală.

În acest context, organizațiile consideră că 51% dintre datele lor ca fiind de „Prioritate ridicată” față de „Normal”. O oră de inactivitate de la o aplicație cu “Prioritate ridicată” este estimată la 67.651 dolari, în timp ce pentru o aplicație “Normal” este de 61.642 dolari. Având un astfel de echilibru între prioritatea ridicată și costurile normale în procente și costuri de impact, este clar că „toate datele contează” și că perioadele de inactivitate sunt intolerabile oriunde în mediile actuale.

Companiile știu că trebuie să continue să facă progrese în ceea ce privește modernizarea IT și inițiativele de transformare digitală pentru a face față noilor provocări din industrie. Conform observațiilor din acest raport, cele mai definitorii aspecte ale unei strategii moderne de protecție a datelor depind de utilizarea diferitelor capacități bazate pe cloud: abilitatea organizațiilor de a efectua recuperarea în caz de dezastru  prin intermediul unui serviciu de cloud (54%), capacitatea de a transfera volumele de lucru de la sediul local la cloud (50%) și capacitatea de a transfera volumele de lucru de la un cloud la altul (48%). Jumătate dintre companii recunosc că cloud-ul joacă un rol esențial în strategia de astăzi privind protecția datelor și, cel mai probabil, va deveni și mai important în viitor. Pentru un plan de protecție a datelor cu adevărat modernizat, o companie are nevoie de o soluție cuprinzătoare care să permită gestionarea datelor de cloud, virtuale și fizice pentru orice aplicație și orice date din orice cloud.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: