Business Companii Stiri

Cifra de afaceri Orange România, în creștere cu 2,5%

23 apr. 2021 2 min

Cifra de afaceri Orange România, în creștere cu 2,5%

Reading Time: 2 minute

Orange România a realizat, în perioada ianuarie-martie 2021, o cifră de afaceri în valoare de 264 milioane de euro, în creștere cu 2,5% față de aceeași perioadă a anului anterior. Evoluția este determinată de o creștere a vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul mutării în mediul digital a multor activități economice, consideră oficialii companiei.

La 31 Martie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.640.000 de clienți, în creștere cu 1,8% comparativ cu finalul primului trimestru din 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 418.000 de clienți, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă din 2020, se arată în raportul grupului telecom.

Conectivitatea a rămas același pilon solid cu rol extrem de important în economia națională, lucru văzut și în creșterea serviciilor în zona B2B sau în consumul de date mobile. Ne bucură, totodată, faptul că zona de digital este într-o continuă creștere și că facilitățile pe care le oferă sunt din ce în ce mai ușor integrate în viața consumatorilor interesați de astfel de servicii. În acest context, deși parcurgem o perioadă încă plină de incertitudini, rămânem în continuare dedicați oferirii unor servicii moderne și inovatoare, de cea mai bună calitate, adaptate nevoilor și dorințelor unei palete largi de consumatori,” a declarat Liudmila Climoc (foto), CEO Orange România.

Servicii B2B

Pe segmentul B2B, în primul trimestru al anului 2021 a fost înregistrată o creștere de peste 20% în zona de ITC, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Cererea de servicii din partea companiilor mici și mijlocii a avut o evoluție semnificativă la anumite categorii din aria ITC. Deoarece clienții business au devenit mai conștienți de riscurile ce apar când angajații au acces la distanță la resursele și infrastructurile IT ale companiilor, s-a acordat o atenție sporită soluțiilor de securitate cibernetică, acestea fiind în creștere accelerată față de primul trimestru al anului trecut.

Servicii financiare mobile

În luna ianuarie a acestui an, Orange Money a lansat, în premieră în România, cardul de credit cu avantaje exclusive pentru plățile la Orange, pachete de beneficii la alegerea clienților și bani înapoi instant în cont la plata cumpărăturilor. Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, s-a înregistrat o creștere de 40% a bazei totale de clienți în primul trimestru din 2021 comparativ cu aceeași perioadă din 2020, aceasta depășind 274.000 de clienți la 31 martie 2021.

Totodată, datorită numărului din ce în ce mai mare de clienți care folosesc Orange Money pentru plăți prin eWallet și Debit Carduri, s-a înregistrat și o creștere semnificativă a numărului de tranzacții de pe dispozitive mobile.

Rețea

Nevoia ridicată de conectivitate a fost extrem de prezentă în rândul clienților Orange și în primul trimestru al anului în curs, ceea ce a dus la o creștere de 30% a consumului de date mobile, în perioada analizată

În ianuarie-martie 2021, 56.000 de locuitori din 143 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, în timp ce 447 de noi localități din mediul urban și rural beneficiază de rețeaua 4G+.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: