Compania Albalact isi mentine afacerile

<p>  </p> <p> La noua luni ale acestui an, compania Albalact isi mentine afacerile in liniile bugetate, dupa ce si-a extins portofoliul de branzeturi si a intrat intr-o noua categorie de piata, cu un brand nou.</p> <p> In perioada ianuarie-septembrie 2012, Albalact raporteaza o cifra de afaceri de 247.002.943 lei. Profitul net raportat de companie dupa noua luni este de 2.719.842 lei, usor in scadere fata de cel inregistrat in intervalul ianuarie-septembrie 2011.</p> <p> “Piata se contracta in continuare, iar consumul nu are perspective de redresare prea curand. Scaderea puterii de cumparare, scumpirea dramatica a materiei prime, seceta, fluctuatiile de curs valutar sunt probleme serioase in acest moment, care pun o presiune uriasa pe preturi si pe profitabilitate. Oamenii cumpara mai ieftin, iar vanzarile cresc in volum, dar scad in valoare”, a declarat Raul Ciurtin, presedinte si director general Albalact.</p> <p> Anul acesta, Albalact a adus pe piata o gama noua de branza proaspata de vaci sub brand-ul Raraul, cu opt produse diversificate si originale, atat la nivel de ingrediente si reteta, cat si la nivel de inovatie in ambalaje. Odata cu noua gama, compania a introdus si o reteta proprie – branza de vaci Moldovita. Extinderea de portofoliu a fost sustinuta de investitii noi in fabrica Raraul din Campulung Moldovenesc. In septembrie, Albalact a lansat un brand nou pentru un produs special. Fruzu este cel mai tanar brand al companiei si creeaza o noua categorie in piata iaurturilor cu fructe din Romania.</p> <p> Noile lansari sunt sustinute de ample campanii de comunicare, cu TV, presa si online ca principali vectori.</p> <p> Compania Albalact este astazi pe locul 3 in topul producatorilor de lactate din Romania, avand o traditie de peste 40 de ani pe piata romaneasca.</p> <p> Compania Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii trei producatori de lapte  si produse lactate din Romania.</p> <p>  </p>