Companii Stiri

Cosmetic Plant – crestere cu 20% a business-ului

14 iul. 2015 2 min

Cosmetic Plant – crestere cu 20% a business-ului

Reading Time: 2 minute

Producatorul de cosmetice Cosmetic Plant din Cluj-Napoca a inregistrat in prima jumatate a acestui an un business de 5 milioane de lei, in crestere cu 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, primul semestru a insemnat pentru companie si majorarea exporturilor cu 130% si intrarea pe noi piete.

„Majorarea vanzarilor Cosmetic Plant cu 20% in primele sase luni din acest an, la circa 5 milioane de lei, comparativ cu perioada similara a anului precedent, a fost influentata de mai multi factori. Creșterea notorietații brandului și a increderii clientelei in calitatea produselor noastre a permis o mai buna penetrare a pieței și o prezența mai accentuata la raft prin largirea rețelei de distribuție”, a declarat Susana Laszlo (foto), Director General al Cosmetic Plant, intr-un comunicat de presa. Aceasta a subliniat, de asemenea, ca prima parte a anului a adus extinderea pe piata din Moldova, prin stabilirea unor noi parteneriate, și inceputul livrarilor catre lanțul de hypermarketuri Auchan. Modificarile realizate in 2014 in gama sortimentala au fost si ele benefice pentru cresterile raportate in acest an. In plus, lansarea de noi produse in ultimele luni au determinat majorarea business-ului Cosmetic Plant.

In ceea ce priveste produsele livrate, Susana Laszlo arata ca si in termeni de volum vanzarile s-au majorat. Astfel, daca in prima jumatate a anului trecut au fost vandute cca. 500.000 de produse, in 2015 au fost comercializate 600.000 de produse din toate gamele companiei.

„In topul vanzarilor noastre in primul semestru se afla gamele traditionale – Galbenele si Catina, dar si gamele moderne – Argan / Aloe, Bioliv si Q10 + ceai verde. In plus, in aceasta perioada, gama Q10 + ceai verde a raportat o crestere de aproape 35%, iar gama de produse speciale pentru ingrijirea picioarelor si-a majorat vanzarile cu 30%”, a completat Susana Laszlo.

In ceea ce priveste exporturile, primele sase luni ale anului in curs au adus un avans cu 130% a vanzarilor realizate peste hotare, compania dand startul exporturilor in Iordania, Portugalia si Republica Moldova.

In ceea ce priveste planurile Cosmetic Plant pentru anul in curs, Susana Laszlo estimeaza ca business-ul companiei va creste cu peste 10% comparativ cu 2014. Aceasta evolutie va fi puternic influentata de vanzarile de produse destinate ingrijirii solare, ce reprezinta un important procent din business-ul companiei. „De asemenea, un impact pozitiv in business-ul companiei in acest an il vor avea si investitiile in retehnologizare pe care le avem in plan pana la finele anului”, a mai spus Susana Laszlo. Potrivit afirmatiilor sale, Cosmetic Plant are in curs de implementare un nou proiect de retehnologizare cofinantat de Uniunea Europeana.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: