Marketing Stiri

Jocurile Olimpice se vad pe Discovery si Eurosport

30 iun. 2015 2 min

Jocurile Olimpice se vad pe Discovery si Eurosport

Reading Time: 2 minute

Discovery Communications a achizitionat de la Comitetul Olimpic International drepturile exclusive de difuzare a celor patru editii ale Jocurilor Olimpice din perioada 2018 – 2024, in valoare de 1,3 miliarde de euro, pentru toate platformele, inclusiv pentru canale TV libere la retransmisie, canale TV cu plata, online si pe mobil, disponibile in toate cele 50 de tari si teritorii din Europa, mai putin in Rusia.

20150629_CMBroadcaster Signature
David Zaslav, Presedinte si CEO Discovery Communications, si Thomas Bach, Presedinte al Comitetului Olimpic International. Credit foto: IOC / Christophe Moratal

Teritoriile incluse sunt: Albania, Andorra, Armenia, Austria, Azerbaijan, Belarus, Belgia, Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cipru, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franta**, Georgia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda, Israel, Italia, Kosovo, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Moldova, Monaco, Muntenegru, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elvetia, Turcia, Ucraina, Marea Britanie, Vatican.

In Franta si Marea Britanie sunt incluse doar editiile din 2022-2024 deoarece drepturile de difuzare in aceste teritoritorii au fost deja atribuite pentru Jocurile Olimpice din 2018 si 2020.

Parteneriatul include editia a XXIII-a a Jocurilor Olimpice de Iarna de la PyeongChang din 2018 si editia a XXXII-a a Olimpiadei de la Tokyo din 2020, precum si Jocurile Olimpice din 2022 si 2024 ale caror orase-gazda inca nu au fost anuntate.

Cu o medie de 10 canale in fiecare piata si cea mai buna oferta de sport pe platforme online si OTT din Europa, Discovery si Eurosport aduc cea mai ampla acoperire de pana acum, ajungand la peste 700 de milioane de telespectatori din Europa. Acoperirea asigurata de Discovery si Eurosport va fi extinsa prin  acces la canale libere la retransmisie si prin intermediul unor parteneriate inovatoare cu furnizori de continut si distribuitori.

Discovery si-a luat angajamentul ca, pe durata competitiei, sa transmita un minim de 200 de ore din cadrul Jocurilor Olimpice si 100 de ore din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarna pe canale TV libere la retransmisie. Discovery va sublicentia o parte din drepturi in mai multe piete din Europa.

Cei doi parteneri au agreat sa coopereze in vederea dezvoltarii canalului Olympic Channel, profitand de prezenta online a Eurosport prin intermediul Eurosport.com – cea mai importanta destinatie online de sport – si al Eurosport Player – cel mai important serviciu OTT.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: