Cosmetic Plant și-a crescut cifra de afaceri cu 20% față de anul trecut

Compania Cosmetic Plant a înregistrat, în primele nouă luni ale acestui an, o cifră de afaceri de aproximativ 8,5 milioane de lei, cu 20% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Și cantitatea de produse livrate a crescut față de anul precedent. În intervalul ianuarie – septembrie 2016, compania a vândut 960.000 de unități, cu 14% mai multe decât anul trecut, în același interval.

“Aceste majorări semnificative au avut la bază mai mulți factori. Lărgirea rețelei de distribuție și lansarea livrărilor către hipermarketurile Carrefour, extinderea sortimentației de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenți, dar și lansarea gamelor de produse Lift UP și Miere & Lăptișor de matcă la finalul anului 2015 au avut un impact pozitiv asupra rezultatelor obținute, ca și lansarea gamei de plajă Cocos în această vară”, declară Susana Laszlo, Director General, Cosmetic Plant.

Pe locul întâi în ceea ce privește creșterea cantităților vândute se află gama BIOLIV. Crema antirid de zi BIOLIV a câștigat, în ultimii ani, numeroase premii internaționale, ceea ce a contribuit, în mare măsură, la notorietatea gamei din care face parte.

Susana Laszlo estimează că, până la finalul anului, cifra de afaceri a companiei pe care o conduce va atinge pragul de 11 milioane de lei. Mai mult, directorul general anunță că, în 2017, Cosmetic Plant va lansa două noi produse și va relansa un produs deja existent.