Creștere de 3,4% a veniturilor pentru Orange România

Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 275 milioane de euro în trimestrul doi, în creștere cu 3,4% față de aceeași perioadă a anului trecut. La 30 iunie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.537.000 de clienți.

Potrivit companiei, creșterea a fost adusă în principal de evoluția pozitivă a segmentului de abonați ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil și a vânzărilor de echipamente. “Clienții noștri vor să fie conectați oriunde și oricând, indiferent de tehnologie. Pe lângă conectivitate și mobilitate neîntrerupte, aceștia își doresc o experiență simplă și la îndemână, iar soluțiile digitale pe care le propunem răspund acestor nevoi”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Serviciile 4G de la Orange sunt folosite de 3,6 milioane de clienți, în creștere cu peste 35% comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Consumul de date mobile a crescut cu mai mult de 80% comparativ cu trimestrul doi al anului trecut. Rețeaua Orange 4G acoperă 95,1% din populația țării, iar rețeaua 4G+, care oferă viteze de până la 500 Mbps, este disponibilă în 139 de orașe.

La finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit Orange Home TV avea 448.000 clienți, în creștere cu 12,6% față de T2 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 234.000 de abonați (+67%). Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care oferă acces la conținut video de pe orice dispozitiv, a crescut cu 22% în prima jumătatea a anului.