BizRemote by certSIGN Stiri

Cum vrea Floria.ro să ajute florăriile din România

15/04/2020 < 1 min read

Cum vrea Floria.ro să ajute florăriile din România

Reading Time: < 1 minut

De la decretarea stării de urgență și în contextul prelungirii acesteia până la jumătatea lunii mai, florăriile locale, cu prezență exclusiv offline, au de suferit. Pe lângă măsurile evidente, de distanțare socială, care au un impact direct asupra numărului de clienți, floriștii trebuie să facă față și altor provocări, de la aprovizionarea limitată, până la reorganizarea activității și menținerea fluxului de comenzi în condițiile lipsei unui magazin online, sau posibilității de a face plata altfel decât cash. O parte din cererea acoperită de florăriile fizice a migrat către comenzi cu livrare. Din păcate, la nivel de piață, foarte puține florării – aproximativ 20%, aflate mai ales în orașe mari –  au și prezență proprie în online, iar tranziția din offline către online nu se poate face la fel de rapid ca în cazul altor business-uri, dat fiind specificul și perisabilitatea produselor.

În acest context, Floria.ro, cea mai mare florărie online din România, a decis să extindă rețeaua de parteneri

”Încercăm astfel să mai scădem din presiunea la care sunt supuse florăriile locale și venim totodată în sprijinul clienților care ne solicită pentru comenzi în toată țara”, explică Marina Popescu, director general, Floria.ro.

Floria.ro are în prezent peste 110 parteneri la nivelul întregii țări, dintre care sub 10% au decis să-și suspende activitatea în această perioadă, parte din decizia de a continua venind din faptul că platforma Floria.ro a asigurat un flux constant de comenzi.

Floria.ro livreaza în 2 ore de la confirmarea comenzii oriunde în țară, prin intermediul partenerilor. Orașele în care cererea depășește uneori posibilitatea de livrare sunt Călărași, Slobozia, Roman, Focșani, Slatina și Târgu Jiu.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă