Battle intre creativii David Droga si Alex Bogusky

Battle intre creativii David Droga si Alex Bogusky

Au imblanzit Lei la Cannes. Au batut la Tobe in Portoroz. Au plecat cu Clio-uri din orasul care nu doarme niciodata. Le-au dat peste nas cu ospitalitate britanicilor ce aveau prejudecatile la purtator. Gratie lor, creativilor romani, lumea si-a cunoscut primul cioban fluent in digital si Bucharest nu mai e sinonim cu Budapest. Recent, s-au apucat de scos culoarea rosu din televizoarele tuturor romanilor.  Si, totusi, deseori sunt

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, organizata de IQads, si-a desemnat castigatorii, dupa 3 zile de competitie, cu 28 de agentii venite sa faca spectacol si 300 de participanti in bucatarie si in galerie. Au fost acordate 90 de premii in total, atat la proba principala, cat si la probele speciale, atat pentru priceperea din bucatarie, cat si pentru creativitate.

Über-Kreativ, pe plus

Über-Kreativ, pe plus

Industria germana de publicitate a avut mai putin de suferit de pe urma crizei economice, insa, la fel ca peste tot in lume, se transforma in ritmul impus de schimbarile vremurilor actuale. Reclamele nemtesti difuzate la mijlocul anilor ’90 odata cu inceputurile televiziunii prin cablu din Romania erau de-a dreptul fascinante. O oaza de culoare si perfectiune in cel mai

Luptatorul Naumovici

Luptatorul Naumovici

<p> <strong>Nu stie daca este cel mai scump creativ din piata, dar spera sa fie. Daca tot este perceput ca fiind cel mai bun, Bogdan Naumovici ar fi foarte dezamagit sa nu fie si cel mai scump.</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p> <strong>Ce te-a motivat sa ramai in grupul Leo Burnett atatia ani?</strong></p> <p> Sunt mai multe motive. Primul este

ADMAN

ADMAN

<p> <strong>“Batman, Batman” sau “Halatul, cat e halatul?” sunt doua replici celebre din publicitatea romaneasca, create de Bogdan Naumovici. Acesta implineste in august 15 ani de cand lucreaza in grupul leo burnett. De sase ani, conduce 23 communications ideas, un comando creativ care vinde idei, nu munca cu carca. In tot acest timp, an de an i-a mers mai bine

Anul viitor vrem si business, si premii

Anul viitor vrem si business, si premii

Dupa primul Grand Prix in Romania si in regiune la Cannes si un Titanium Lion, ce altceva si-ar mai putea dori un director de creatie? Adrian Botan vrea in continuare premii si clienti noi. Numai ca ordinea este inversa. Businessul e pe primul plan. La momentul bilantului, ce ati include in topul realizarilor? Dar intr-un clasament al esecurilor? Nu o

Scoala de Directori de creatie

Scoala de Directori de creatie

Ce-si dorea Adrian Botan in urma cu sase ani? Nimic mai mult decat sa puna McCann Romania pe harta Europei. Era planul pe care-l declara pe final de 2005 in editia locala a revistei “Campaign”. Sase ani mai tarziu, nimeni nu-i poate reprosa ca nu a reusit. Dupa primul Grand Prix adus de la Cannes in Romania si in regiune,