Battle intre creativii David Droga si Alex Bogusky

Battle intre creativii David Droga si Alex Bogusky

Au imblanzit Lei la Cannes. Au batut la Tobe in Portoroz. Au plecat cu Clio-uri din orasul care nu doarme niciodata. Le-au dat peste nas cu ospitalitate britanicilor ce aveau prejudecatile la purtator. Gratie lor, creativilor romani, lumea si-a cunoscut primul cioban fluent in digital si Bucharest nu mai e sinonim cu Budapest. Recent, s-au apucat de scos culoarea rosu din televizoarele tuturor romanilor.  Si, totusi, deseori sunt

Concluzii de la Target BootCamp 2015

Concluzii de la Target BootCamp 2015

Pe 23, 24 si 25 noiembrie a avut loc un bootcamp cu peste 30 de speakeri ce au impartasit knowhow despre femei, babati si tineri in fata audientei de la UniCredit Tower. Astfel, Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youth Focus 2015 au fost organizate sub titulatura Target BootCamp, un eveniment SMARK KnowHow dedicat perspectivelor de brand si agentie asupra target-urilor tot mai difuze cu care comunica. Ideile principale

The Creator lanseaza competitia de creatie NESCAFE 3in1

The Creator lanseaza competitia de creatie NESCAFE 3in1

NESCAFE 3in1 ii invita pe cei mai creativi oameni din Romania la o sesiune intensa de idei pentru urmatoarea aventura in gasca. Pentru cei care au deja o gasca pusa pe distractie, dar si pentru cei care isi imagineaza cum ar fi sa aiba una, inscrierile in competitia de creatie video NESCAFE 3in1 Experiences sunt deschise pana pe 8 octombrie.

Idei care schimba lumea

Idei care schimba lumea

Saptamana de intamplari neconventionale ADfel incepe cu Zilele Culturale ADfel, in primele 3 zile: 21 – 23 septembrie. Organizatiile non-guvernamentale, asociatiile si institutiile din zona culturala, sociala, ecologica si educationala vor avea la dispozitie primele 3 zile din cadrul evenimentului pentru a-si prezenta ideile cu care vor sa schimbe lumea. Cea de-a zecea editie ADfel se desfasoara pe parcursul intregii

Urmeaza a zecea editie ADfel

Urmeaza a zecea editie ADfel

ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania, implineste 10 ani. Pentru al zecelea an consecutiv, ADfel demonstreaza cum arata publicitatea bine facuta, dovedind ca poate fi interesanta, interactiva si chiar asteptata. Editia aniversara va avea loc intre 21 si 27 septembrie 2015, pe terasa Fabrica. Evenimentul reuneste activitati neconventionale prezentate de branduri, proiectii de reclame, competitia de parodii publicitare

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, organizata de IQads, si-a desemnat castigatorii, dupa 3 zile de competitie, cu 28 de agentii venite sa faca spectacol si 300 de participanti in bucatarie si in galerie. Au fost acordate 90 de premii in total, atat la proba principala, cat si la probele speciale, atat pentru priceperea din bucatarie, cat si pentru creativitate.

ConferintaRomanian Youth Focus 2012

ConferintaRomanian Youth Focus 2012

<p> Pe <strong>13 si 14 decembrie </strong>va avea loc<a href=”http://knowhow.smark.ro/evenimente/romanian-youth-focus-2012_107.html”><strong>Romanian Youth Focus 2012</strong></a>, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor din marketingsi comunicare din Romania. Conferinta se va desfasura la <strong>Hotel Intercontinental (Sala Fortuna Est)</strong>, intre orele 9:00 si 14:00.</p> <p>  </p> <p> Aflata la prima editie, <strong>Romanian Youth Focus 2012</strong>este o conferintadedicata tinerilor si brandurilor ale caror portofolii includ