Companii

Dan Crișan, PENNY, la Zilele Biz: Consumatorii caută produse românești

23 nov. 2022 2 min

Dan Crișan, PENNY, la Zilele Biz: Consumatorii caută produse românești

Reading Time: 2 minute

Dan Crișan  s-a alăturat echipei PENNY în 2004, imediat după ce a fost în Germania la un MBA și a început drumul său alături de companie înainte de deschiderea primului magazin.

În dialogul purtat cu Gabriel Bârligă, redactorul șef Biz, pe scena Zilele Biz, Dan Crișan, Director Național de Vânzări al PENNY România, a vorbit despre începuturile companiei pe plan local, evoluția din ultimii ani și transformările pe care le-a simțit ca manager în tot acest timp.

”Fiind de la început, cumva m-am atașat. Am fost la magazinul 1, am sărbătorit la magazinul 100, azi, de exemplu,  am două deschideri, în Piatra Neamț și din Maramureș – Ulmeni. Am ajuns la peste 320 de magazine. Normal că a apărut și atașamentul și emoția în tot acest timp. Au fost multe provocări pe care le-am depășit alături de echipă, cărora am reușit să le facem față cu brio, ne-am dezvoltat împreună, de unde și atașamentul meu față de PENNY”, a punctat Dan Crișan, Director Național de Vânzări, PENNY România.

Dan Crisan Director National de Vanzari al PENNY Romania
Dan Crișan, Director Național de Vânzări al PENNY România, pe scena Zilele Biz 2022

”Pe baza unor studii, am observant că peste 70% din consumatorii români caută produse românești. Le caută, le targetează. Își doresc un raport calitate-preț tot mai bun, având în vedere inflația și nivelul de trai curent. Își doresc prețuri competitive, calitate și tot mai mult consumatorul merge spre produsele româneșți, ceea ce este foarte bine și ar trebui să ajute pe termen lung întreaga economie, întregul ecosistem, dar și industria alimentară din România. În această idee, formatul de discount crește – noi o vedem în numărul nostru de clienți, care este în creștere zi de zi,  pentru că lumea devine tot mai sensibilă la preț”.

În Ziua Managementului, la Zilele Biz, Dan Crișan a vorbit și despre planurile PENNY România, dar și despre inițiativa prin care își propune ca până la finalul anului 2023, 60% dintre produsele vândute să aibă ingredientul principal provenit din România, iar produsele să fie procesate și ambalate în România.

„Pe lângă faptul că suntem într-o expansiune accentuată în următorii ani, suntem foarte activi pe zona de home delivery, am lansat TripluRO (3RO) – viziunea noastră este de a avea un impact pozitiv în societate – și încercăm să rezistăm vremurilor tulburi prin care trecem și să îi mulțumim pe clienții noștri”, a subliniat, pe scena Zilele Biz, Dan Crișan, Director Național de Vânzări, PENNY România.

FOTO: Valentin Mirea

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: