Brand Focus Companii Finanțe

Împrumut cu reducere pentru clienții Provident

10 iul. 2019 2 min

Împrumut cu reducere pentru clienții Provident

Reading Time: 2 minute

Provident își recompensează clienții pentru cunostințele financiare, oferind o reducere a dobânzii la accesarea unui împrumut. Cei care vor beneficia sunt clienții care vor raspunde corect la patru întrebari de educație financiară.

Clienții care vor solicita până în 6 august un împrumut, îndeplinind condițiile normale de eligibilitate, vor putea beneficia de o reducere de 10 puncte procentuale la dobândă. Provident oferă împrumuturi de 500 -15.000 de lei pe perioade de până la 134 de săptămâni.

Toți clienții care solicită un credit online și răspund corect la cele patru întrebări consecutive vor putea beneficia de reducerea totală de cost rezultată din scăderea cu 10 puncte procentuale a dobânzii pentru un împrumut reprezentantiv pentru portofoliul Provident de 3.500 de lei pe 74 de săptămâni, de 315 lei.

Reducerea se aplică la oferta standard de împrumuturi Provident, care este în vigoare din martie 2018 și care va fi în continuare disponibilă pentru clienții care nu doresc să dea testul de educație financiară.

Platforma de testare dispune de peste 250 de întrebări dezvoltate împreună cu experții Finzoom, validate de către Asociaţia Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF), iar utilizatorii vor avea la dispoziție încercări nelimitate de a răspunde. Gradul de dificultate al întrebărilot este unul scăzut spre mediu și acoperă domenii economice și financiare multiple, inclusiv produse și servicii care nu se află în portofoliul Provident.

Florin Balcan

”Recompensarea cunoștințelor financiare este una dintre modalitățile prin care înțelegem să punem în practică angajamentul nostru pentru creditare responsabilă. Respingem aproape 70% dintre solicitările de împrumut pe care le primim și 67% dintre clienții noștri împrumută mai puțin decât suma maximă disponibilă. Cea mai mare parte a veniturilor reprezentanților de vânzări vine din ceea ce încasează, nu din ce vând, tocmai pentru a încuraja o atitudine responsabilă,” a declarat Florin Bâlcan, directorul general al Provident Financial România.

Iniţiativa face parte din strategia lansată de Provident în urmă cu doi ani, atunci când Provident a difuzat pe 13 posturi naționale o reclamă al cărei exemplu reprezentativ a fost modificat pentru a observa câți români îl citesc cu adevărat. Provident oferea garantat un premiu tuturor celor care ar fi contactat compania pentru a confirma că au citit textul din chenarul în care mod normal apărea exemplul reprezentantiv. Reclama a rulat de peste 160 de ori într-o zi și a avut o audiență de peste 7,7 milioane de români dar, o singură persoană a sunat pentru a-și revendica premiul.

Cei care își doresc să își testeze cunoștințele de educație financiară o pot face aici. Site-ul oferă 10 modele de calculatoare de buget și a fost accesat de peste 100.000 de români în ultimii ani.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: