Marketing

DDB repozitioneaza Coronita

19 iun. 2014 2 min

DDB repozitioneaza Coronita

Reading Time: 2 minute

DDB Romania a lansat o campanie TV de repozitionare a zaharului Coronita, brandul mass market din portofoliul Agrana.

Campania cu sloganul “Bucuria traditiilor in familie” este gestionata de agentia de media Media Investment, parte din thegroup iar spotul TV a fost realizat de casa de productie Silver Bullet, sub coordonarea lui Hypno ca regizor.

“Piata produselor de baza a inceput sa devina si ea un teritoriu tot mai disputat de branduri. Multitudinea de optiuni la raft, consolidarea marcilor proprii dar si infuzia produselor din import au contribuit din plin la aceasta dezvoltare, inclusiv in ceea ce priveste segmentul de zahar. Aici echipa noastra are o experienta bogata, pe care am exploatat-o din plin pentru noua campanie Coronita, o evolutie frumoasa a parteneriatului nostru cu compania Agrana», povesteste Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.

“Pozitionarea Coronita a fost genul de demers intuitiv, in care valorile de brand si povestea marcii deriva natural din produs, fara consecinte extreme si fara acrobatii strategice. Coronita este un zahar bun, cu un pret accesibil si un ambalaj simplu, pe care romanii il regasesc de la rafturile din hypermarket pana la cele din magazinele satesti. Si pentru ca este atat de simplu de cumparat si de folosit, l-am asociat cu retetele simple, cu acele dulciuri traditionale facute in casa, pentru care nu ai nevoie de carte de bucate sau de ingrediente sofisticate. Intr-un univers culinar din ce in ce mai sofisticat si mai specializat, Coronita vine si pledeaza pentru dulciurile simple, pe care toata lumea le iubeste de fapt”, explica Olivia Petre, New Business & Strategy Director DDB Romania.

“Credem ca traditiile si stilul de viata modern coexista, asa ca am ales o campanie TV in care sa se regaseasca toate categoriile de target relevante pentru acest produs. Campania noastra vorbeste despre traditii noi, acele obiceiuri dulci prin care orice familie tanara isi poate inveseli o zi obisnuita, dar si despre traditiile de sarbatori, in care dulcele traditional gatit de bunica este vedeta mesei”, povesteste Sorin Soroceanu, Head of Sales & Marketing Agrana Romania.

Infiintata in 1998, Agrana Romania SA are aproximativ 600 angajati si detine doua fabrici de zahar, in Roman si Buzau. Principala activitate a companiei consta in producerea si comercializarea zaharului, atat din zahar brun importat cat si din sfecla de zahar. Agrana Romania este membra a grupului Agrana, companie austriaca cu expunere internationala, lider pe piata zaharului.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: