Editorial

De ce iubim tehnologia?

18 mart. 2013 2 min

De ce iubim tehnologia?

Reading Time: 2 minute

Dincolo de nevoile de baza ale omului, cunoscute de mii de ani, cum ar fi hrana, apa sau aerul, in ultimii ani pare sa apara o noua necesitate absoluta a fiintei umane: tehnologia. Ne este tot mai greu sa traim fara tehnologie – exista chiar voci care spun ca accesul la internet ar trebui adaugat pe lista drepturilor fundamentale ale omului. Iar setea de tehnologie este alimentata de inovatii continue din partea brandurilor de profil.

Din oceanul de marci tech, le “pescuim” permanent pe cele care ne satisfac noile nevoi tehnologice, indiferent ca este vorba de performante tehnice, design sau utilitate practica.

Era firesc sa ne intrebam, deci, care sunt marcile ce ies castigatoare in aceasta competitie pentru inima si buzunarul romanilor. Si, cum la Biz nu ramanem la stadiul de intrebare, ci trecem rapid la fapte, am colaborat cu Unlock Market Research pentru a afla care sunt cele mai iubite marci tech de catre romani. Am reusit sa reunim 25 de branduri si, spre bucuria noastra, pe lista se regasesc si marci romanesti, pe care le veti regasi in topul nostru din acest numar. Acestea dovedesc faptul ca pot face fata jucatorilor globali si, daca vor insista pe calitate, nu doar pe pret, au sanse sa creasca.

Cu ocazia realizarii topului, am aflat despre lupta interioara pe care o da permanent fiecare consumator intre practic si aspirational cand vine vorba de brandurile tech. Romanii sunt amatori de tehnologie ultraperformanta si cauta si in acest domeniu branduri care sunt un simbol de statut, dar trec mereu prin filtrul rational orice alegere facuta, pentru a vedea daca se potriveste cu adevarat nevoilor si… buzunarului.

Topul pe care vi-l prezentam in acest numar a mai evidentiat faptul ca, desi vorbim despre un domeniu in care fiecare gadget nou poate schimba radical regulile jocului, traditia joaca un rol important in mintea consumatorului cand se gandeste la branduri de tehnologie. Cu alte cuvinte, dincolo de asa-numitii „early adopters”, care imbratiseaza rapid noile tehnologii, masa critica de consumatori se atinge doar dupa ce brandul isi dovedeste valoarea in timp. In acelasi timp insa putem observa ca branduri cu traditie pierd teren daca nu inoveaza permanent. Acestea fiind spuse, va invit sa descoperiti ce branduri tech (si de ce) si-au facut loc in inima si in mintea consumatorilor romani!

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: