Stiri

Dedeman susține România în construcție

Reading Time: 2 minute

În luna septembrie, Dedeman, liderul pieței de bricolaj, a lansat o nouă campanie de comunicare dedicată planurilor care duc mai departe ideea de mai bine a fiecărui client, din orice colț al României. Iar în dezvoltarea campaniei a colaborat cu agenția de publicitate McCann Bucharest, pentru a ajunge la un adevăr universal care să ghideze platforma de comunicare.

L-au găsit în revelația progresului în continuă dezvoltare. Progresul nu e niciodată finit, e o construcție, iar cel mai mare retailer de materiale de construcții și bricolaj din țară își asumă misiunea de a-și susține clienții în demersul lor pentru progres.

Campania de lansare e adusă la viață prin poveștile a șapte români ale căror planuri depășesc aparenta sferă a casei personale. O bucătărie nouă care te transformă într-un chef pentru comunitatea ta, un pod devenit loc de joacă pentru nepoții pe care îi vezi prea rar sau o sufragerie devenită galerie de artă pentru viitori mari artiști sunt doar câteva dintre planurile care prind viață în campanie.

Spoturile TV, radio, vizualurile outdoor, precum și postările în social media sunt menite să inspire românii la planuri mai mari decât o casă, planuri pentru care au tot suportul Dedeman.

Această campanie reflectă ambiția noastră de a-i susține mereu pe români în proiectele lor de construcție și amenajare, dar și în planurile mai îndrăznețe, ‘mai mari decât o casă’. Am căutat de asemenea să sprijinim progresul țării noastre prin parteneriatele trainice dezvoltate cu companii românești, care ne sunt furnizori și colaboratori, dar și prin echipa dedicată de peste 13.000 de colegi pe care am format-o în cei peste 30 de ani de existență.

‘Dedeman susține România în construcție’ este mai mult decât un slogan, este angajamentul nostru ferm de a le oferi clienților cele mai bune produse și soluții pentru îndeplinirea oricărui plan sau proiect. Suntem entuziasmați să continuăm să construim împreună un viitor mai bun pentru România.” – Dragoș Pavăl, Președinte Dedeman.

Suntem o societate în construcție, iar asta e extraordinar. Înseamnă că suntem în căutarea progresului în fiecare zi. E în natura bătăioasă a românului, iar asta ne face mândri. Dedeman este unul dintre cele mai valoroase branduri românești și e normal să simtă românește, să susțină spiritul ăsta care ne împinge mereu spre mai bine.” – Ruxandra Papuc, Executive Creative Director, McCann Bucharest.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

23 de ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago