Doritos pune un milion de dolari la bataie

Brandul Doritos, din portofoliul PepsiCo, invita fanii din intreaga lume, inclusiv din Romania, sa creeze un spot publicitar original ce va intra in cursa marelui premiu de un milion de dolari si ocazia unica de a colabora cu Warner Bros. Pictures, DC Entertainment si regizorul Zack Snyder. Detaliile colaborarii vor fi stabilite si in functie de preferintele castigatorului. Spoturile realizate trebuie inscrise pe site-ul competitiei

Spotul de 30 de secunde trebuie sa scoata in evidenta aromele indraznete si intense care fac din Doritos o gustare aparte. Spotul cel mai votat pe www.doritos.com ar putea fi difuzat in timpul Super Bowl 50 pe 7 februarie 2016 la televiziunea CBS din Statele Unite. Ceilalti doi finalisti vor castiga fiecare cate 100.000$ si vor avea oportunitatea de a fi consultati la un viitor proiect Doritos.

 

Inscrierile pentru competitia “Crash the Super Bowl” se fac pana pe 15 noiembrie 2015. Un juriu calificat va anunta semifinalistii selectati pana la finalul lunii. In ianuarie 2016 vor fi anuntati trei finalisti, iar fanii vor putea vedea reclamele online, putandu-le vota pe cele favorite.

Finalistii “Crash the Super Bowl” din acest an se vor alatura unui grup exclusivist de fani Doritos. Fiecare finalist va fi invitat in California pentru a participa la Super Bowl 50 si va putea privi meciul dintr-o loja privata. Pentru prima data in istoria acestei competitii, toti finalistii vor primi, pe langa premiile in bani, oportunitati in cariera. 

Doritos este primul brand care a oferit consumatorilor timp de emisie in timpul Super Bowl, oferind fanilor oportunitatea de a impartasi munca si aprecierea lor pentru Doritos pe una dintre cele mai mari scene din lume. De la prima editie a concursului “Crash the Super Bowl”, in competitie au fost inscrise 32.000 de materiale creative de la consumatori, iar brandul a oferit premii in valoare de peste 7 milioane de dolari.

Concursul a fost deschis si pentru fanii din afara Statelor Unite ale Americii, iar spoturile creative au inceput sa vina din toate colturile lumii. Anul trecut s-au inregistrat inscrieri din 29 de tari diferite si a fost prima data cand s-a difuzat o reclama realizata de un regizor din afara Statelor Unite – spotul canadianului Graham Talbot`s, “Cand porcii zboara, difuzat in timpul Super Bowl XLIX.

Super Bowl, finala campionatului Ligii Nationale de Fotbal a Statelor Unite, este unul dintre cele mai urmarite evenimente televizate din Statele Unite si din intreaga lume, iar reclamele care sunt difuzate in  timpul meciului sunt printre cele mai asteptate si discutate ale anului.