Lifestyle

Doua decenii de momente speciale

4 mart. 2014 2 min

Doua decenii de momente speciale

Reading Time: 2 minute

Anul acesta se implinesc 20 de ani de când romanii au degustat pentru prima oara vin spumant, calitate Angelli.  Unul dintre cei mai importanti producatori de bauturi alcoolice din Romania si lider pe piata vinurilor spumante si a aperitivelor pe baza de vin, Angelli Spumante & Aperitive si-a inceput activitatea in anul 1994. La inceput, brandul era reprezentat doar de vinul spumant, iar un an mai tarziu se lansa si gama de lichioruri, fiind urmata de gama vermut in 1996, iar in acelasi an au inceput si investitiile sustinute in campaniile publicitare TV. Urmatorii sapte ani, compania se dezvolta sustinut, reusind pas cu pas sa isi dezvolte distributia, acoperind astfel intreg teritoriul Romaniei.

In 2003, Angelli devine parte integranta a concernului german Henkell & Co. Se alatura astfel, unei echipe care coordoneaza cu succes afacerile grupului in 18 tari europene, printre care Germania, Austria, Ungaria, Slovacia, Polonia, Franta sau Romania. Notorietatea internationala a grupului este construita inca din 1832, iar in prezent grupul Henkell & Co. este unul dintre cei mai importanti si renumiti producatori de vin spumant din lume. In anii ce urmeaza, expertiza germanilor si-a spus cuvantul si astazi brandul Angelli este cunoscut de 80% dintre romani. Portofoliul Angelli numara opt game de produse: vinuri spumante, cocktail-uri fructe, aperitive, vermut, bitter, frizzante, aperitive frizzante, lichioruri crema, iar compania Angelli Spumante & Aperitive, comercializeaza in plus si marci importante pentru 12 categorii produse alcoolice si non-alcoolice.

“Brandul Angelli este iubit de toate categoriile de consumatori si este normal sa fie asa”, spune Marius Obritenschi, General Manager la Angelli Spumante & Aperitive. “Suntem alaturi de consumatorii nostri de 20 de ani si celebram alaturi de ei, generatie dupa generatie, momente speciale din viata lor. Dupa 20 de ani, ma uit cu satisfaactie in urma si realizez, dimensiunea internationala a brandului nostru si asta ne responsabilizeaza si mai mult: 2014 va fi anul de maturizare a brandului nostru”, mai adauga Obritenschi. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: