Echipa de PR si Digital a Fast Forward devine People Public Relationships Agency

<p> Incepand de azi, 21 februarie, echipa de PR si Digital de la Fast Forward Communications va activa sub numele de <a href=”http://www.prpeople.ro”>People Public Relationships Agency</a>.</p> <p>  </p> <p> Noua entitate va fi integrata in grupul de comunicare Millenium People, iar Fast Forward Communications ramane o agentie specializata de BTL, condusa de Stefan Toma.</p> <p>  </p> <p> “Este o decizie importana si conforma realitatilor industriei de comunicare, in ziua de astazi. Aveam nevoia sustinerii unui grup puternic pentru ca business-ul nostru sa se consolideze si sa creasca, aceasta pentru a putea beneficia, in favoarea clientilor nostri, de o expertiza cat mai larga. Politica cu privire la serviciile si solutiile oferite clientilor nostri ramane neschimbata, acestea oferind in permanenta cele mai bune rezultate in raport cu concurenta”, spune Tudor Daescu, Managing Partner al People Public Relationships Agency.</p> <p>  </p> <p> Brandurile aflate in portofoliul de clienti ai agentiei sunt: Logitech, Samsung Electronics Romania, Vans, Allview, Garmin/ Sheba Distribution, Vespa, Niro Investment Group si Grand Cinema Digiplex.</p> <p>  </p> <p> Anul acesta se implinesc 15 de ani de cand am infiintat Millenium. Astazi, reteaua Millenium People este formata din 10 organizatii, iar People Public Relationships Agency este a zecea. Importanti pentru noi sunt oamenii, iar Tudor Daescu este unul dintre primii trei colegi pe care i-am avut cu 15 ani in urma. Mai mult de atat, este un foarte drag si bun prieten. Tudor este unul dintre cei mai pasionati oameni de propria meserie pe care ii cunosc. Echipa construita de el in ultimii ani i se aseamana. Sunt mandru sa-i fiu astazi partener, iar pentru retea este un parteneriat care nu poate sa aduca decat lucruri extraordinare”, a declarat Andrei Bortun, Presedinte Millenium People.</p> <p>  </p> <p> Millenium People este un grup de comunicare independent, ingloband o agentie de creatie (Rusu + Bortun Brand Growers), doua agentii de relatii publice (Bortun Olteanu si People Public Relationships Agency), o agentie de digital (Rusu + Bortun Cyber Growers) o agentie de BTL (Luna Millenium) si o agentie de CSR (The CSR Agency). Acestor companii li se adauga The Institute, entitate care editeaza revista cu acelasi nume si care organizeaza majoritatea evenimentelor industriei comunicarii din Romania (Internetics, AdPrint, Effie Awards, ADC, Gala Societatii Civile etc).</p> <p>  </p> <p>  </p>