Business Antreprenori Stiri

ENEVO Group, premiat cu trofeul „Game Changer” pentru leadership românesc în energie regenerabilă, la Gala BrandRO 2025

8 sept. 2025 < 1 min

ENEVO Group, premiat cu trofeul „Game Changer” pentru leadership românesc în energie regenerabilă, la Gala BrandRO 2025

Reading Time: < 1 minut

În cadrul Galei BrandRO 2025, topul celor mai puternice branduri românești, compania ENEVO Group a primit trofeul ”Game Changer,” pentru leadership românesc în energie regenerabilă.

Fondat în 2014 de doi ingineri români cu experiență internațională, grupul românesc a evoluat în câțiva ani de la startup la cel mai mare contractor general din România pe zona de energie regenerabilă. În prezent își măsoară activitatea în proiecte livrate pe 4 continente și țintind spre o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro.

Prezent pe scena Galei BrandRO, Răzvan Copoiu, Deputy CEO și membru al boardului ENEVO Group, a punctat câteva dintre principalele atribute care fac din compania românească un veritabil Game Changer: „Noi construim! De la parcuri fotovoltaice la termocentrale și hidrocentrale, în zona echipamentelor electrice. Și, este important de reținut acest «construim», pentru că sunt din ce în ce mai puține companii românești 100% care fac acest lucru în România, așadar suntem cu atât mai mândri de ceea ce realizăm. Aș putea să mai adaug alte trei lucruri de care suntem mândri. În primul rând, suntem și un incubator de afaceri. ENEVO Group, pe lângă compania «mamă» crește și startup-uri care dezvoltă business-uri românești și în afara țării. În prezent, un astfel de exemplu este un business despre cybersecurity.

În al doilea rând, noi creăm, și reușim asta de peste 10 ani, o nouă generație de ingineri. Sunt din ce în ce mai puțini ingineri în România, mulți au plecat din țară. Noi îi «luăm» de pe băncile facultăților, îi învățăm… Am ajuns acum la aproape 400 de angajați, majoritatea veniți direct de pe băncile facultăților.

Și, nu în ultimul rând, ne dorim să fim cea mai mare multinațională românească, derulând activitatea pe mai multe continente, iar lumea să achiziționeze produse și soluții «made in Romania».”

Articole pe aceeași temă: