Companii CSR Stiri

Engie intră pe piața auto pentru promovarea mobilității electrice

13 ian. 2020 < 1 min

Engie intră pe piața auto pentru promovarea mobilității electrice

Reading Time: < 1 minut

Furnizorul şi distribuitorul de gaze şi energie electrică, Engie România, încheie un parteneriat la nivel national cu Mercedes – Benz, în vederea promovării ofertei de staţii de încărcare electrice Elvi, produse de EVBox, companie deţinută de Engie.

Cele două companii vin în întâmpinarea clienților Mercedes-Benz și a clienților smart EQ care vor să achiziționeze autoturisme electrice sau plug-in hybrid, facilitându-le acestora dotarea cu stație electrică de încărcare Elvi EVBox pentru utilizarea la domiciliu.

Martin Schulz right Nicolas Richard left

“Engie România are în centrul strategiei sale tranziția către zero emisii de carbon, dezvoltând soluții performante și inovatoare pentru clienți, care să le permită acestora să devină actori ai reducerii emisiilor de carbon generate de mijloacele de transport. Parteneriatul încheiat cu Mercedes-Benz România este o dovadă concretă a acestei ambiții de a pune la dispoziția clienților noștri soluții integrate de acces la o energie mai curată și mai prietenoasă cu mediul”, a declarat Nicolas Richard, Director Marketing & Sales, Engie România.

Potențialii clienți au posibilitatea de a beneficia de un pachet integrat de servicii de consultanță, instalare, mentenanță, monitorizare online și asistență tehnică pentru stația electrică.

În plus, clienții care optează și pentru un contract de furnizare de energie electrică Engie România vor putea beneficia și de un abonament de servicii e-mobility cu acces la mai mult de 160 de puncte de încărcare la nivel național. Astfel, se asigură încărcarea în spațiul public a autovehiculelor electrice în limita a aproximativ 3.000 de kilometri.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: