Stiri

Envisia – Boards of Elite, prima școală de business din România pentru board directors, are o nouă identitate vizuală

Reading Time: 3 minute

Envisia promovează profesionalizarea rolului membrilor in consilii de administratie si guvernanța responsabilă,fundamentată pe principii etice. Proiectul a fost lansat în 2018 de Carmen Micu, MEng,MBA și Adriana Lobda, FCCA. În parteneriat cu Henley Business School, care face parte din elita internationala a celor 1% scoli cu triplă acreditare gobala: AMBA, EQUIS, AACSB, Envisia a introdus în România primul program acreditat pentru directorii activi în consilii de administrație cu recunoastere internationala.

Succesul și impactul Envisia după 3 ani de la lansare au condus la necesitatea alinierii identității vizuale a brandului cu performanțele sale și cu anvergura atinsă.

INOVEO a realizat un audit al brandului, a extras componentele principale ale ADN-ului Envisia și a construit o nouă identitate vizuală. Aceasta cuprinde atât un upgrade pentru logo, cât și o nouă linie pentru imageria asociată brandului și experiența de brand online și offline.

“Am ales simbolul scutului și am optat pentru alb și negru, ca să transmitem încredere și ideea că în guvernanța corporativă nu este loc pentru zone de gri. În schimb, în imageria de brand am folosit culori vibrante și texturi organice. În acest fel, Envisia comunică angajamentul brandului pentru umanitate și responsabilitate socială.” Dochița Zenoveiov, brand innovator @ INOVEO.

Din peste 11 ore de interviu și un workshop de o zi cu 17 persoane, specialiștii INOVEO au distilat valorile care stau la baza noii imagini Envisia: încrederea și aspirația de a aduce umanitatea și etica în business.

“Rezultatul a fost documentat, bine argumentat, demonstrând creativitate și viziune. Echipa INOVEO are încorporată în modul lor de a face lucrurile o stare permanentă de căutare a excelenței – valoare fundamentala a Envisia, dovedind răbdare și înțelepciune în a sta până la capăt și a înțelege ce vrea, ce simte, ce gândește clientul.” Carmen Micu, CEO & Board Member Envisia.

Juergen Bamberg, partener INOVEO și designer cu peste 20 de ani de experiență în soluții pentru branduri globale, a rezumat astfel proiectul din perspectiva designului:


“Logo-ul singur nu transmite tot ce ai nevoie să spui. Conceptul mai cuprinzător pe care l-am folosit în design se bazează pe ideea de contrast. Spre deosebire de alte identități din domeniul educației corporative, sobrietatea logo-ului se conjugă în cazul Envisia cu imageria în culori vii, cu forme și tonuri puternice. Am adăugat un typesetting în același spirit, care folosește stilurile roman și italic, combinând caracterele cu și fără serife.”

Procesul de rebranding s-a bazat pe cele trei componente care dau fundamentul oricărui brand: poveste, proximitate și emoție. Povestea Envisia începe de la Carmen Micu și Adriana Lobda, care au avut curajul și viziunea de a construi de la zero o organizație de elită. Prin încredere și determinare, au pornit o adevărată mișcare în favoarea profesionalizarii rolului membrilor in boarduri si a guvernanței responsabile. Proximitatea a însemnat aducerea în România a programului Master of Arts in Board Practice and Directorship, Henley Business School, și dezvoltarea altor programe educaționale ancorate în ecosistemul economic si social din țara noastră.

Emoția pe care o transmite brandul Envisia ține de mesajul social și uman pe care îl transmite organizația. Misiunea Envisia este de a dezvolta prin educație și servicii specializate, generații de directori care întruchipează profesionalismul, conduita etică și responsabilitatea, adăugând valoare mediului de afaceri si comunității

INOVEO este singura agenție de branding din România care îmbină expertiza globală cu practica locală. De peste 20 de ani, INOVEO susține creșterea businessurilor prin puterea brandurilor. INOVEO oferă clienților săi servicii de marketing, branding, naming, identitate vizuala, design, inovare de brand, traininguri și workshopuri de brand. Printre proiectele cele mai cunoscute realizate de INOVEO se numără rafinarea identității vizuale a Băncii Naționale a României, a Academiei de Studii Economice din București și a Alexandrion Group. INOVEO a semnat de asemenea rebrandingul Teilor, FirstBank, Biofarm, Nimet și crearea brandului Radio ZU.

Envisia este prima școală de afaceri din Romănia dedicată membrilor consiliilor de administrație, executivilor C-suite, precum și specialiștilor cu înaltă expertiză care vizează aceste poziții. Misiunea Envisia este de a dezvolta prin educație și servicii specializate, generații de directori care întruchipează profesionalismul, conduita etică și responsabilitatea, adăugând valoare întreprinderilor și comunității. Envisia promovează activ practici de guvernanță corporativă responsabilă, pregătind companiile și consiliile lor de administrație pentru ritmul contemporan al provocărilor curente și viitoare.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Sorin Stanciu, Raiffeisen Digital Bank: Creditul nostru de nevoi personale va fi 100% digital, fără documente sau interacțiuni fizice

La un an de la lansarea pe piața din România, Raiffeisen Digital Bank pregătește un produs de creditare exclusiv digital.…

3 ore ago

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

17 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

17 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

18 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

18 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

18 ore ago