Lecții de business: Alexandru Păiuș, Image PR

Lecții de business: Alexandru Păiuș, Image PR

Deleagă, dar verifică! Este esențial să re­ușești să delegi, dar asigură-te că ai cui și verifică permanent dacă lucrurile se și întâmplă așa cum ai cerut. Caracterul contează. Caracterul și com­petența profe­sională sunt două chestiuni diferite. Caracterul es­te mai important de multe ori. Leadershipul nu este o poziție, ci o atitudine. Odată ajunși în poziția de lideri, oamenii au tendința

Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta

Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR Varsta: 44

Alexandru Paius, IMAGE PR

Alexandru Paius, IMAGE PR

Alexandru Paius este unul dintre cei mai experimentati profesionisti ai industriei de PR din Romania. Absolvent al Academiei de Studii Economice, si-a inceput cariera ca jurnalist pe pozitia de redactor-sef al departamentului economic al agentiei de presa Mediafax. Apoi a pus bazele departamentului de comunicare al Mobil Rom (actualmente Orange), ocupand functia de PR Leader in cadrul companiei. De 17

IMAGE PR are un nou partener

IMAGE PR are un nou partener

  Catrinel Burghelea este, incepand cu luna iulie, noul partener al agentiei independente de comunicare IMAGE PR. Ea detine acum 5% din actiunile companiei si se alatura celorlalti proprietari ai IMAGE PR, Alexandru Paius si Iulia Tanase. Din noua pozitie, ramane dedicata rolului sau executiv de la nivelul echipei pe care o conduce in cadrul IMAGE PR, dar va avea

Nu putem fi creativi de dragul creativitatii

Nu putem fi creativi de dragul creativitatii

<p> Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR, considera ca este necesara o delimitare mai clara intre advertising si PR. Iar in competitia ADC*RO spera sa fi premiate mai mult campaniile cu rezultate si strategie, in detrimentul celor spectaculoase si atat.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Creativitatea este importanta in orice tip de

Alexandru Paius: “Suntem mai atenti la valoarea adaugata si eficienta”

Alexandru Paius: “Suntem mai atenti la valoarea adaugata si eficienta”

<p> <strong>Alexandru Paius, Senior Partner, IMAGE PR</strong><br /> <br />  </p> <p> <strong>Moare sau nu moare PR-ul?</strong><br /> Sub nici o forma. Nu se poate pune problema disparitiei PR-ului tocmai in aceasta perioada in care organizatiile si companiile au mai mult ca oricand nevoie de o reputatie solida in randul publicurilor. Iar principala functie a relatiilor publice este tocmai construirea