Marketing

Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta

27 oct. 2015 2 min

Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Alex Paius_6202_01
Alexandru Paius / Foto: Vali Mirea

Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR

Varsta: 44 de ani

Experienta in industria de comunicare: 20 de ani

Studii: Academia de Studii Economice Bucuresti

Alexandru Paius conduce Image PR impreuna cu Iulia Tanase si Catrinel Burghelea. Pe parcursul a 20 de ani de activitate, agentia a dezvoltat o gama completa de servicii de consultanta in comunicare, iar in 2014 a lansat prima divizie specializata in servicii de comunicare pentru domeniul sanatatii din industria de PR.

Provocarea: Cea mai mare provocare a industriei de PR este sa ramana fidela meseriei de consultanta si principiilor de business, adaptandu-se totodata la schimbari. In valtoarea de zi cu zi, in dorinta de a castiga si a pastra clienti, este important sa nu facem compromisuri care, in timp, vor afecta meseria si industria. Avem nevoie de viziune pe termen lung asupra comunicarii, a meseriei noastre si a rezultatelor pe care PR-ul le poate genera. Cumulul de functii si responsabilitati ale oamenilor de comunicare din companii, restructurarile, presiunea pe timp si pe bugete contribuie la fenomenul de miopie: vedem doar urgentele, mai putin prioritatile; vanzarile, nu si reputatia; bifarea proiectelor, nu si contribtia lor la strategia complexa. Uneori, este cazul sa ne oprim si sa ne amintim de ce derulam activitatea pe care o derulam, si anume pentru a mentine buna reputatie a unor companii si branduri.

Transformarea: Piata comunicarii este mult mai diversa, competitiva, cu agentii specializate, multe dintre ele mult mai tinere, departamente specializate. De asemenea, modul cum lucram este mult mai complex, derulam campanii integrate, ample si stapanim mai multe discipline si tehnici decat acum 10 ani.

De ce are nevoie un om de PR? Viziune strategica, forta creativa, intelegerea si adaptarea la mediul de business si la tendintele din societate.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: