Ce faci dacă te-ai certat cu banca?

Ce faci dacă te-ai certat cu banca?

Înainte să te gândești la avocați, ai opțiunea de a apela la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) pentru rezolvarea conflictelor cu instituțiile financiare. Centrul soluționase 250 de dosare la sfârșitul lunii septembrie, dar Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare al CSALB, spune că creșterea dobânzilor va aduce mai multe conflicte cu băncile.  A crescut

CSALB a înregistrat cererea cu numărul 1001

CSALB a înregistrat cererea cu numărul 1001

Peste 1.000 de români au depus anul acesta, la CSALB, o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul. Acest prag a fost depășit pe 30 octombrie 2018. Cel mai probabil, numărul cererilor până la finalul lunii decembrie 2018 va fi mai mult decât dublul celor înregistrate în 2017, când 505 consumatori s-au adresat Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în

CSALB a soluţionat 40 de litigii între clienţi şi bănci

CSALB a soluţionat 40 de litigii între clienţi şi bănci

Aproape 40 de consumatori au reușit, prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar – CSALB, să își rezolve amiabil și favorabil litigiile cu băncile și IFN-urile cu care aveau o relație contractuală. CSALB anunță că litigiul dintre o consumatoare din București și banca la care avea un credit de nevoi personale s-a stins amiabil în doar