Sportul urban, in competitie

Sportul urban, in competitie

Mountain Dew le ofera pentru prima data pasionatilor de sport urban din Romania sansa sa participe la Dew Tour AM Series din Amsterdam, pe 30 august 2015, un eveniment dedicat  skaterilor amatori din intreaga Europa. Inscrierile se fac pana la data de 31 iulie pe www.mountain-dew.ro in baza unui clip de maximum 1 minut in care fiecare concurent isi prezinta

Zboruri de o jumatate de secol

Zboruri de o jumatate de secol

Ieri, 31 martie, s-au implinit 50 de ani de la primul zbor KLM pe ruta Amsterdam – Bucuresti. Cu aceasta ocazie, compania aeriana a pregatit o serie intreaga de surprize dulci si cadouri promotionale pasagerilor care au calatorit cu KLM, dar si o oferta speciala de pret pe ruta aniversara: Bucuresti – Amsterdam de la 109 euro, valabila incepand cu

70% din pasagerii aeroportului Amsterdam Schiphol sunt in tranzit

70% din pasagerii aeroportului Amsterdam Schiphol sunt in tranzit

<p> Aeroportul Schiphol din Amsterdam a fost votat cel mai bun aeroport al Europei de catre pasageri la concursul World Airport Awards. Este pentru al doilea an  consecutiv in care Schiphol primeste acest premiu prestigios. De asemenea, Schiphol a mai urcat un loc in topul celor mai bune aeroporturi din lume, situandu-se astfel pe pozitia a treia.</p> <p>  </p> <p>

High Impact Friends

High Impact Friends

A doua editie a High Impact Friends a fost un bun context de discutii despre viitorul social media, al colaborarii dintre branduri si bloggeri, dar si despre noile forme pe care le-ar putea lua editia a treia. Trei zile intense cu oameni pasionati de social media, deschisi fata de provocarile dar si oportunitatile pe care noile modalitati de comunicare le

High Impact Friends – Dublu Impact

High Impact Friends – Dublu Impact

Limuzinele puse la dispozitie de KLM Romania ne-au luat de la scara, pentru a ne duce pe strazile aproape pustii spre Business Lounge, pe aeroportul Henri Coanda. Destinatia era Amsterdam, iar motivul era cunoscut: a doua editie High Impact Friends, cea mai intensa experienta social media. Cafeaua de dimineata, pozele de pe Instagram si cunoasterea “colegilor” de eveniment au facut

A doua zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

A doua zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

<p> A doua zi a fost dedicata companiilor care au facut parte din delegatia <a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/”>High Impact Friends</a>. Ne-am dorit sa dedicam o parte importanta din program studiilor de caz si sa analizam campanii recente desfasurate prin mediile sociale, asa ca am luat pe rand campaniile prezentate de <a href=”http://www.desprealcool.ro/”>Ursus</a>, <a href=”http://www.danone.ro”>Danone</a>, <a href=”http://www.thegroup.ro”>The Group</a> si <a href=”http://www.klm.com/travel/ro_en/index.htm”>KLM</a>. Pe scurt,

Prima zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

Prima zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

<p> Vineri si sambata, a avut loc la Amsterdam prima editie a<a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/”> High Impact Friends</a>, primul eveniment de social media si networking realizat in intregime in afara Romaniei. Evenimentul, un workshop de doua zile care dezbate strategii de marketing prin retele sociale, este un proiect marca BizLimitless.</p> <p>  </p> <p> Prima zi a inceput foarte devreme pentru delegatia BizAmsterdam.

Ce evenimente am programat in 2011

Ce evenimente am programat in 2011

<p> De curand am lansat programul de evenimente in 2011 pe <a href=”http://www.bizforum.ro/”>site-ul de evenimente</a>  al revistei Biz. Avem cateva proiecte noi, aproape experimentale, pe care le vom implementa anul acesta. Anul trecut am facut o editie a revistei (de la interviu la tipar) in <a href=”http://www.youtube.com/user/GandesteBiz#p/u/8/39C-5OtJ46E”>48H</a>. In 2011 vom face un maraton de evenimente, ce se va desfasura pe