Banking cu pânzele sus

Banking cu pânzele sus

Atât în banking, cât și în yachting, trebuie să știi să te poziționezi, să îți iei repere, să previzionezi ce se întâmplă și să intri în sincron cu mediul. Iar în banking, în calitate de conducător al ambarcațiunii, ai o datorie de siguranță față de echipaj și față de toți stakeholderii, indiferent de condițiile de mediu, spune Sergiu Oprescu, președintele

Banking pentru generația  viitoare

Banking pentru generația viitoare

Când și-a început Garanti Bank activitatea pe plan local, inflația depășea 59%, economia era în scădere și românii abia învățau ce înseamnă banking. Acum suntem în plină revoluție digitală, care amplifică nevoia oamenilor de eficiență, satisfacție și, mai ales, de excelență, spune Ufuk Tandoğan, CEO al Garanti Bank România. Garanti Bank România este de 20 de ani pe piața locală.

Revolut vine în România din luna mai

Revolut vine în România din luna mai

Compania promite deschiderea unui cont în mai puțin de trei minute, transferuri interne și internaționale gratuite și plăți în străinătate fără comisioane ascunse. Revolut, va deschide un birou în România în luna mai, a anunțat Andrius Biceika, Head of Country Managers. Formată dintr-un Country Manager și o echipă de marketing, echipa locală a Revolut va fi responsabilă de creșterea și

Robotul Livia a răspuns la peste 200.000 de întrebări

Robotul Livia a răspuns la peste 200.000 de întrebări

Peste 200.000 de răspunsuri la întrebări despre conturile, produsele şi serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clienților de robotul Livia de la BT, prin Facebook Messenger şi Skype, în acest an. Cele mai solicitate informații au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri şi ratele aferente împrumuturilor BT.  Robotul, lansat în mai 2017, reprezintă una

Banking responsabil

Banking responsabil

Raiffeisen Bank și-a prezentat astăzi noua poziționare de brand lansată printr-o campanie de comunicare a cărei tema centrală este RESPONSABILITATEA. Sub semnul „E timpul să punem responsabilitatea în lumină”, campania este inspirată de concluziile mai multor cercetări derulate pe parcursul ultimului an, care demonstrează că acum, mai mult ca oricând, clienții băncii, dar și românii, cred că responsabilitatea ar trebui

Banking cu feedback instantaneu

Banking cu feedback instantaneu

Inițial a fost o provocare, dar băncile au înțeles rapid că social media este o oportunitate – aceea de a afla în timp real ce cred consumatorii despre produsele și serviciile tale, spune Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank România. Cum modelează rețelele sociale serviciile financiare și cum se raportează Garanti Bank la aceste rețele? Social media contribuie din ce în

Blue Point se extinde pe banking şi asigurări

Blue Point se extinde pe banking şi asigurări

Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, îşi extinde aria de expertiză în două industrii cheie, asigurări şi banking, adăugând noi clienţi în portofoliu.  Odată cu extinderea, Blue Point are în plan creşterea numărului de angajaţi. Până la finalul anului, compania îşi va mări echipa cu peste 50 de consultanţi de vânzări prin telefon,

Cum văd tinerii băncile

Cum văd tinerii băncile

Tinerii din România își doresc să aibă la dispoziție servicii bancare de ultimă generație, cum ar fi plăți prin telefon (55%) și autentificare prin amprentă (71%), se arată într-un studiu al Băncii Comerciale Române. Aproape 60% dintre tinerii de 14-19 ani din România sunt clienți ai unei bănci, procent care crește la 92% pe segmentul de vârstă 20-25 de ani,

Bancpost, 25 de ani pe piata romaneasca

Bancpost, 25 de ani pe piata romaneasca

Inceputul lunii iulie 2016 marcheaza in acest an aniversarea a 25 de ani de activitate Bancpost pe piata financiara din Romania, un sfert de secol in care banca a evoluat si a devenit una dintre bancile sistemice din tara, cu acoperire nationala mare si un portofoliu semnificativ de clienti. “Privind inapoi dupa toti acesti ani, decizia Eurobank de a se

Digitalizare sub presiunea clientilor

Digitalizare sub presiunea clientilor

Un roman din doi are smartphone si acces la internet, iar in mediul urban rata de penetrare a telefoanelor inteligente este de circa 80%. Acum, clientul conectat pune presiune pe banci pentru simplificarea experientei digitale. Robert Anghel, Head of Digital Channels la ING Romania, spune ca bankingul nu este singura industrie in care utilizatorul isi doreste servicii mai simple si