DLA Piper asistă finanțarea SymphoPay

DLA Piper asistă finanțarea SymphoPay

DLA Piper a asistat recent lansatul fond Early Game Ventures în cadrul unei runde de finanțare în valoare de 650.000 Euro pentru SymphoPay, platforma de integrare a plăților cu cardul la POS. „Unul dintre asset-urile cele mai valoroase ale SymphoPay este platforma tehnologică pe baza căreia se dezvoltă soluțiile de procesare integrate cu băncile si comercianții parteneri. Suportul acordat de

Conviețuirea dintre GDPR și Marketing: Checklist la 6 luni

Conviețuirea dintre GDPR și Marketing: Checklist la 6 luni

Cum se împacă noul regulament privind protecția generală a datelor, intrat în vigoare în luna mai a anului acesta, cu Legea nr. 506/2004 și care sunt detaliile de care trebuie să țină cont profesioniștii din industria de marketing cu privire la prelucrarea datelor? Iată mai jos câteva aspecte relevante pentru această industrie.  GDPR nu înlocuiește Legea nr 506/2004 GDPR nu

Radiografia a zece ani de business

Radiografia a zece ani de business

Lecția numărul unu este că nu există “scurtături” în avocatură și în business. Dacă vrei să ai succes pe termen lung, trebuie să te ferești de tentația de a ocoli regulile de etică sau legalitate. Lecția numărul doi este că trebuie să livrezi înainte să ceri. Și lecția numărul trei este că schimbarea este regula jocului și trebuie să fii