Un nou proiect editorial despre educația preunversitară

Un nou proiect editorial despre educația preunversitară

Echipa editorială DoR (Decât o Revistă) și BRD – Groupe Société Générale lansează publicația  ”Școala9” – un demers autentic dedicat explorării, dezbaterii și documentării peisajului educației preuniversitare din țara noastră. Proiectul editorial ”Școala9” este coordonat de  Georgiana Ilie și își propune să devină un spațiu care adună idei și lansează o provocare la dialog tuturor actorilor – profesori, părinți, elevi,

MoneyGram te aduce mai aproape de cei de care ți-e DOR

MoneyGram te aduce mai aproape de cei de care ți-e DOR

MoneyGram România a lansat o nouă campanie de promovare, prin care urmărește să promoveze efortul și meritele celor care lucrează în străinătate, precum și pe cele ale familiilor care îi așteaptă acasă. Motorul creativ al acestei campanii desfășurate în toată Europa este conceptul de “DOR”, cuvântul românesc unic, ce exprimă dorința de a fi aproape de ceea ce iubești. “Este