MarComm Digital PR Publicitate

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB

8 apr. 2022 4 min

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB

Reading Time: 4 minute

Meli Melo, cea mai mare rețea de magazine de bijuterii și accesorii fashion din România, lansează o campanie „anti-etichetă” care aduce în centrul atenției accesoriile pe care le purtăm pentru că ne plac, nu pentru că „ne definesc”. Astfel, odată cu lansarea noii colecții, brandul reamintește că alegerea  accesoriilor ar trebui să fie fun și că nu trebuie să eziți să cumperi ce-ți place, din teama de a nu greși. 

Mesajul „anti-etichetă” este, paradoxal, un mesaj PRO. O declarație de dragoste pentru femei, pentru complexitatea și diversitatea lor. Într-o piață suprasaturată de branduri fashion care îți sugerează că ești cool sau autentică, unică sau “smart” prin asociere cu ele, Meli Melo îți reamintește ceea ce știi deja: ești cool, îndrăzneață, autentică, non-conformistă (sau nu) indiferent de ce porți. Cine ești nu este definit de ce cumperi.

Meli Melo lansează o campanie „anti-etichetă”

Campania include componente digitale, PR și in-store, fiind prezentă în magazinele Meli Melo din toată țara. Direcția strategică și conceptul creativ sunt semnate FCB Bucharest, iar imaginile campaniei sunt realizate de Oltin Dogaru, unul dintre cei mai apreciați fotografi români de fashion. Componentele digitale au fost dezvoltate și implementate alături de Republika Interactive.

“Am văzut că încă de când am prezentat ideea asta că și noi și clientul ne dorim același lucru: să tratăm clientele cu respect și să nu le vindem clișee. Meli Melo este cel mai mare lanț de magazine de accesorii din România și noi am venit cu o campanie care propunea ca punct de plecare “haideți să spunem că accesoriile …sunt doar accesorii.”

Și ei au avut curaj să își asume prin campania asta că da, accesoriile nu vând visuri, nu îți schimbă viața, nu te fac mai bună, mai frumoasă, mai plină de succes. Am simțit că nu scriu headline-uri, ci că scriu adevăruri despre mine, despre prietenele mele, despre fete pe care le urmăresc pe insta. A fost fun și am simțit că fac ceva bine. Mai vreau așa,” a declarat Andreea Chirică, Senior Copywriter FCB Bucharest.

Meli Melo Antieticheta KV4

„Meli Melo este un brand care se reinventează constant, un brand despre imaginație, creativitate și fun.  Bijuterii și accesorii care îți dau libertatea de a te exprima, a experimenta, a-ți căuta stilul preferat. Echipa FCB a simțit și a surprins acest spirit relaxat și ludic al Meli Melo în propunerea creativă și așa s-a născut mesajul noii colecții, un mesaj pe care noi îl considerăm relevant pentru fete și femei mature deopotrivă, care nu cad victimă trendurilor sau presiunilor, ci aleg inteligent și asumat,” a spus Laura Nicolau, PR & Marketing Manager Meli Melo Paris.

Mesajul Meli Melo este transmis cu ajutorul unor voci cunoscute din mediul online: Sandra Stoicovici, Ana Morodan și Laura Mușuroaea au compus trei colecții-capsulă, prezentate pe https://campanii.melimelo.ro/, pornind de la ideea că accesoriile ar trebui să fie întotdeauna fun, fără să le iei prea mult în serios. Pentru că o geantă nu îți poate ruina o întâlnire și nici modelul inelului de pe deget nu reprezintă o carte de vizită.

Meli Melo Antieticheta KV3

Campania online mai include concursuri cu premii și conținut dedicat pe paginile de Facebook si Instagram ale Meli Melo, dar și pe paginile celor trei endorseri ai campaniei.

Echipele care au realizat campania sunt:

Meli Melo: Laura Nicolau – PR & Marketing Manager

FCB Bucharest: Cornel Gologan – Creative Director, Andreea Chirică – Senior Copywriter, Tiberiu Papa – Senior Art Director, Alina Ștefan – PR Director, Irina Duminecă – PR Manager, Alina Dima – Senior PR Executive

Republika Interactive: Ștefania Kadima – Managing Partner, Adriana Argeșeanu – Senior Account Manager, Alexandru Mihăilă – Senior Designer, Ancuța Clim – Copywriter, Vicențiu Popescu – Senior Developer, Amy Tudor – Social Media Manager, Anda Stănciulescu – Social Media Director

Imagine: Oltin Dogaru – Fotograf, Ștefania Ghinea – Model, Diana Mogoș – Haistylist, Adina Vlad – Make-up Artist

Despre Meli Melo în România

Meli Melo este cea mai mare rețea de magazine cu bijuterii și accesorii din România, pentru publicul feminin, fiind prezentă în marile orașe din țară, dar și din Republica Moldova. De aproximativ 5 ani, și-a extins activitatea și în domeniul home & deco.

Despre FCB Bucharest

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți fac parte branduri și companii internaționale precum Vodafone, JTI, Philips, Enel, Porsche Romania, OMV-Petrom etc.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: