Încrederea în lideri, în cădere liberă

Încrederea în lideri, în cădere liberă

Liderii se confruntă cu probleme de încredere peste tot în lume – arată Barometrul de încredere Edelman din 2017. Nivelurile de încredere în guvern sunt de 41%, scăzând față de anul trecut în 14 ţări. Liderii guvernamentali sunt persoanele cele mai puțin credibile, nivelul de încredere în aceștia, fiind de 29%. Nici liderii companiilor nu stau prea bine cu capitalul

Antreprenoriat cu speranță și încredere în oameni

Antreprenoriat cu speranță și încredere în oameni

Iulian Stanciu, CEO, eMAG, face afaceri având speranța că lucrurile merg înspre bine. Nici măcar criza economică nu i-a zdruncinat optimismul. „M-am pregătit pentru criza din 2009. Am făcut asta prin informații pe care le-am procesat foarte bine”, declară omul de afaceri, care în plină recesiune a adoptat strategia de a cumpăra businessuri. Prezent la ziua dedicată antreprenoriatului, din cadrul

Cu cat a scazut increderea romanilor in Volkswagen?

Cu cat a scazut increderea romanilor in Volkswagen?

Ponderea posesorilor de Volkswagen care mai au incredere in promisiunile pe care le face acest brand a scazut cu 8%, arata o analiza realizata de D&D Research, atelier de cercetare de piata care a investighat efectul recentului scandal Volkswagen asupra perceptiile romanilor despre brandul auto. Prin comparatie, aceeasi valoare a crescut cu 21% in cazul Ford si respectiv 29% in

Samsung, cel mai de incredere brand de telefonie mobila din Romania

Samsung, cel mai de incredere brand de telefonie mobila din Romania

Samsung Electronics Romania a primit titlul “Most Trusted Brand 2015” la categoria telefonie mobila in cadrul studiului Trusted Brands realizat anual de publicatia Reader’s Digest. Distinctia a fost acordata in cadrul Galei Trusted Brands, organizata marti, 5 mai. Samsung a fost desemnat cel mai de incredere brand de telefonie mobila in sase din cele sapte tari europene in care studiul

Increderea globala, in declin

Increderea globala, in declin

Barometrul Increderii (Trust Barometer) pentru anul 2015, realizat de compania de relatii publice Edelman indica o scadere a increderii fata de toate institutiile, comparabila cu pragurile cele mai joase atinse la inceputul crizei financiare, in 2009.  Foto: Dreamstime Increderea populatiei  in guvern, mediul de afaceri, media si ONG-uri  este sub 50% in doua treimi dintre tari, incluzand Statele Unite, Germania

2015: Anul optimismului

2015: Anul optimismului

Desi, cea mai mare temere a romanilor din acest an a fost lipsa locurilor de munca, acestia privesc totusi spre 2015 cu mai mult optimism, mai ales acum, la finalul unui an electoral La finalul unui an efervescent din punct de vedere al dinamicii politicii, romanii privesc acum cu mult mai mult optimism catre anul 2015, dupa cum arata concluziile

Optimism 2015

Optimism 2015

Pentru prima data din 2007, 50% dintre respondentii studiului Nielsen la nivel global privind increderea consumatorilor se declara optimisti in privinta locurilor de munca. Ei sunt de parere ca piata muncii va prezenta conditii bune sau excelente in urmatorul an. Foto: Dreamstime De asemenea, increderea consumatorilor la nivel global a crescut, ajungand la un Indice de 97 in al doilea

O relatie complicata

O relatie complicata

Increderea se pierde foarte usor si se recastiga foarte greu. Este nevoie de multe dovezi de buna credinta si de fapte bune pentru a o reface. Bancile se bat acum cu toate mijloacele posibile pentru a repara relatia cu clientii. Cea mai buna moneda prin care bancile pot castiga clientii este increderea. Odata ce se stabileste un parteneriat pe termen

Ora exacta in banking

Ora exacta in banking

Dupa mai multi ani in care creditele nu prea au mai fost pe placul nimanui, din cauza conditiilor economice, iar bancile au resimtit din plin aceasta perioada, orologiul cresterii economice a reinceput sa bata. Chiar daca mai firav si doar sporadic, sunt semnale legate de reluare a activitatii de creditare.  Bancile privesc urmatoarea perioada cu ceva mai mult optimism, in