Marketing Brand Focus

Institutul de Marketing, prima întâlnire din an a comunității

22 ian. 2020 2 min

Institutul de Marketing, prima întâlnire din an a comunității

Reading Time: 2 minute

Institutul de Marketing, reprezentant Oxford College of Marketing în România, a organizat prima întâlnire de comunitate la care au participat peste 80 de specialiști și practicieni de marketing certificați international.

În cadrul evenimentului care a avut loc la Palatul Noblesse, a fost semnalată importanța experienței consumatorilor și impactul formării profesionale de lungă durată, prin certificări sau traininguri acreditate internațional.

image00029

“Tehnologia de marketing a evoluat semnificativ în ultimii zece ani, astfel încât acum avem la dispoziție mii de soluții – de la cele pentru content management, publicitate, până la cele pentru CRM care urmăresc în prezent personalizarea – pentru a recupera umanizarea relației cu consumatorul. Cursul de Digital Experience m-a ajutat să descopăr Automatizarea de Marketing – importanța fluxului de marketing și comunicare care asigură relația coerentă a relației clientului cu brandul – apoi am avut ocazia să implementez cunoștințele și am observat creșteri semnificative ale rezultatelor de business”, a spus Carmen Bârleanu, Marketing Strategy & Technology Consultant.

În plus, participanții au aflat de la Mirela Burlacu, Hilton Chartered Marketer, cum se studiază programele certificate international, cum devii Chartered Marketer și cum se completează programul Continuous Professional Development (CPD).

Printre specialiștii de marketing prezenți la întâlnirea de comunitate organizată de Institutul de Marketing s-au numărat: Ana Dobre (Strategy Director, Microsoft), care a vorbit despre product management, design thinking și inovație în marketing; Anca Șerbănescu (trainer și advisor, Institutul de Marketing), care a prezentat soluții de Customer Experience Management cu rezultate tangibile de business; Carmen Bârleanu (Marketing Strategy & Technology Consultant), care a vorbit despre evoluția tehnologiilor de marketing; Gabriel Negulescu (Customer Service Director, BuzzSore), care a abordat campaniile de buzzmarketing; Marius Tutunaru (strategy Director, Fieldstar), care a oferit detalii și predicții despre BTL-ul următorilor 10 și despre trade marketing ca funcție de business; Florin Dumitrescu (textier, antropolog, publicitar), care a vorbit despre importanța și construcția unui slogan publicitar și Mihai Bonca (Brand Strategist) care a susținut un workshop de brand management.

Oana Sav, Center Manager Oxford College of Marketing, a făcut o prezentare a noutăților din programa îChartered Institute of Marketing (de la Digital Customer Experience la Managing Business Growth, Managing Brands sau Marketing Innovation), precum și soluțiile de training dezvoltate recent.

La evenimentul organizat și susținut de Fieldstar, participanții au avut ocazia să vorbească despre experiențe în business cu antreprenori, printre care Adelina Păsat, General Manager, Nutrivita sau Oana Stan, fondator și creator al brandului Techir.

Institutul de Marketing a pus la dispoziție și un fashion corner unde au fost prezentate obiecte vestimentare și accesorii din colecțiile Crăiasa, Dacia 24, Argo, Studio Cabal, genți marca Laura Olaru și pălării create de Mădălina Vlad. Întâlnirea a fost completată de o degustare de vin din partea Histria.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: